Gå til innhold

Sniktitt: Sid Meier's Civilization IV: Colonization (PC)


Anbefalte innlegg

De ble vel ganske greit beskrevet i sniktitten.

 

Blir mere mikromanagement, mere enhetsfokus da byene ikke har population på lik linje som civ og er en stort vare/handels-del som ikke er med i civ som er ganske ålreit.

 

Jeg er enig med mange som sier Colonization er rått. Gleder meg til Colo med ekte mutliplayer, og ikke bare den hotseat-cracken som var i orginalen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott sniktitt. Dette kan jo bare bli genialt. *notere på handlelisten*.

 

Noen som vet om noen norske nettbuttikker der det kan forhåndsbestilles? Ser at det ligger rett over 200 på play, og da må jeg vente ekstra lenge pga. toll-faenskap. :)

 

På play går den for £17.99, noe som tilsvarer 182.2387 kr hvis man bruker tollvesenets omregningskurs (10.130)

Lenke til kommentar
Flott sniktitt. Dette kan jo bare bli genialt. *notere på handlelisten*.

 

Noen som vet om noen norske nettbuttikker der det kan forhåndsbestilles? Ser at det ligger rett over 200 på play, og da må jeg vente ekstra lenge pga. toll-faenskap. :)

 

På play går den for £17.99, noe som tilsvarer 182.2387 kr hvis man bruker tollvesenets omregningskurs (10.130)

 

Kan vi nordboere betale med pund igjen? I en periode var vi tvunget til å betale i euro, og som man ser, koster den da rett over 200 på play. Jaja, sjansen er vel uansett god for at jeg får den først derfra. *Forhåndsbestille*

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...