Feh Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Kjøpte spillet fra steam i dag tidlig og det kjører smooth på en helt grei latop. Det største problemet som gjør spillet FULLSTENDIG uspillbart er styringen. Har prøvd alle mulige instillinger på styringen ingame, men det hjelper utrolig lite. Er komplett umulig å styre bilene i en rett linje, eller få til en sving smooth. Bruker bare keyboardet på laptopen, men det fungerer jo utmerket til alle andre bilspill bortsett fra dette. Kjører en bane og kommer til en sving, bremser litt ned og svinger. POW så står jeg planta i rekkverket - i innersving. Bilen er jo helt villstyrig og svinger aaaalt for mye til at jeg har den minste mulighet til å holde kontroll over bilen. Hiver fra ene siden til den andre og er helt umulig å kjøre. Tenkte først det bare var en tilvenningssak, men har prøvd å venne meg til det i 2 timer uten hell. Leste på et annet forum et tips med å endre en fil i grid-systemet og sette input til keyboard da de mente det skulle hjelpe men merket ingen forskjell. Noen fler som har dette problemet, eller har funnet løsninger på det?
Klumpete Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 har ikke spilt GRID selv, men har hørt dette fra en annen kar. GRID er bare laget for å kjøre med ratt, så med taster blir det enten full sving eller null sving. AV eller PÅ... så du trenger nok et ratt, men det er jo helt på trynet at de lager spillet på den måten at de må betale 700+ ekstra for å i det hele tatt få spilt. kanskje de som lagde GRID også selger ratt?
Frijazz Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke hatt noe problemer med å bruke tastaturet, men det krever en kontinuerlig finjustering med piltastene. Det går å kjøre helt i rett linje med tastatur også, men det krever ofte et litt langt rett strekk for å rekke å justere linjen helt.
TheCatIsALie Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hvis du er kjapp. funker det å trykke inn svingeknapp ca. et halvt sekund, da går det bedre, men spillet suger, har sluttet å spille pga. styring.
Feh Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Yeah. Virkelig irriterende fordi spillet virker utrolig morsomt, men hittill har det bare vært bortkastede penger
minimum payne Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 jeg kjøpte en sånn saitek styrespak , identisk til en sony playstation stikke for pc, men den går ikke å bruke i grid, så ja kjipe greier. jeg er også plaga av mangel på styring i det spillet. så hvilket ratt passer? hvem har og bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå