junkboks Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg skal kjøpe en Asus A7N8X Delux/GD (var planen, i alle fall, men er åpen for andre forslag.), og har en avtale med PSData om å kjøpe RAM fra dem. Hva burde jeg velge? Og er det horrible forskjeller mellom RAM-typene? Ser at TWINMOS er det som anbefales jevnt over, er det dumt å kjøpe Apacer eller Geil?
DuraN Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Kjøp GeIL du, det er bra minne. Spesiellt for overklokking
Boralis Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Geil er vel det beste du får tak i idag slår vel til og med corsair
akzj0n Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Geil er vel det beste du får tak i idag slår vel til og med corsair Har du fått brikkene fra psdata som du skulle teste nå ? Blir spennende å høre om de kan stille opp mot Corsair.
Gjest medlem-23990 Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg har GEIL... Mwahahaha, directly from the USA. Vet ikke hvor mye bedre den er i forhold til de to 256MB Crucial brikkene jeg hadde, men det er vel fordi hovedkortet som jeg bruker nå ikke har støtte for PC2700... For bare vente å se hvordan det går når jeg installerer det hele på det nye hovedkortet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå