Mann20 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hei! Jeg har gledet meg til Spore kommer ut i lang tid. Jeg har nylig skiftet til Windows Wista. Skapningsskaperen av spore har jeg lastet ned, noe som fungerte perfekt på XP. På Vista fungerte den en dag, før neste dag (i dag) kom det opp feilmelding da jeg skulle starte spillet. Det står min system rating = 2.0. Required system rating = 3.0, men man burde helst ha 4.0. Da jeg sjekket nærmere var alt på pc'en fra 3.0 og oppover til og med 4.0, untatt Graphics. Tror det var Graphics, grafikk-kort eller noe. Spørsmål 1 er om det går ann å kjøpe nytt eller oppdatere grafikk-kortet eller forbedre Graphics slik at jeg kan spill Spore. Spørsmål 2 er: Hvis ikke alt er på 4.0++, vil spillet da ikke kjøre skikkelig? Vil det hakke eller noe? Jeg har prøvd å forklare det nøye for og få skikkelige svar. Takk på forhånd!
Sirius Cobra Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) Såvidt jg vet er det mulig å oppgradere alt på en laptop, men det er en ekstremet stor arbeidsmengde og jeg har aldri hørt om noen butikker som selger bare grafikkort til laptop da dette er meget spesielt utformet og du kan ikke bare legge inn en desktop grafikkort inn (desverre). Endret 13. august 2008 av Sirius Cobra
Lernes Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 1: Har ingen erfaringer med dette, men du kan jo alltids prøve den eksterne grafikkløsningen til Asus ASUS XG Station 2: Det er jo også viktig at prosessoren din klarer å kjøre spillet, og at du har nok RAM SYSTEM REQUIREMENTS FOR WINDOWS VISTA : * 2.0 GHz P4 processor or equivalent * 768 MB RAM * A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 * At least 6 GB of hard drive space
-Tommy Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Du kan begynne med å si hvilken pc det er snakk om. Men det kommer nok til å bli en kostbar affære, først og fremst så er det som sirius cobra sier verken enkelt å bytte kortet eller å få tak i nytt. Du må også tenke på at de fleste bærbare har ett kjølesystem som er tilpasset det som står i pc'en nå og kanskje det ikke takler ett kraftigere skjermkort som utvikler mer varme.
Mann20 Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Har 1.70 GHz. Mer enn nok ram.. Sorry for off-topic, men vet dere om det kommer til PS3? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå