Gå til innhold

Hva kan jeg tanke?


Anbefalte innlegg

Drev en del med PvP på Druiden for en liten stund tilbake og kunne tenke meg å tanke litt med han, men er ikke helt sikker på hvor høyt jeg kan gå med det gearet jeg har nå.

Noen synspunkter?

Tips på gear?

Har null defencegear, men resillience og SoF veier opp for en del. Trinkets må jeg ha..

Skal også bytte ut en del gems.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Flushles

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hp, armor og dodge er di viktigste defensive stats til en druid. Du er litt lav på alle di 3 tingene, Normale instancer skulle vel gå greit. Går sikkert greit på di lettere heroics også men det kommer mye ann på healeren din.

Noe firkantet fasit svar er umulig, du må nesten bare prøve. Ta en tur i heroic SP f.eks.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Du kan begynne å gå heroics med det gearet du har nå, men kanskje ikke de vanskeligste, så lenge du har en god healer.

 

Ellers for å geare opp til tanking ville jeg fått meg dette:

-Earthwarden for Cenarion Exp. rep (exalted)

-Clefthoof settet

-Badge of Tenacity (pleier å koste en del)

-Thoriumweave Cloak fra førsteboss i normal Mechanar

-Agility og stamina gems, med mindre du trenger Def. rating for å bli critimmune

-Defence/dodge enchant på skuldre

-Agility eller stamina enchants på resten av gearet

 

Resten kommer av seg selv når du begynner med heroics og raids.

Lenke til kommentar

Enig i det torla sier her, begynn å gå coilfang heroic instancer eller eventuelt sv normal så for CE rep så du får tak Earthwarden, som er den beste tankvåpenet du kommer til å finne på en lang stund og finn el leatherworker som kan crafte Heavy Clefthoof settet til deg. Når du har gått nok heroic/kara så du har 35 badges bør du kjøpe deg Slikk's Cloak of Placation som er gull verdt til tanking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...