LuggagE Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Positivt og overraskende at ingen har nevnt Warhammer Online enda, trodde det skulle være på alle listene jeg. Bortsett fra det så er det mye "håper at det kommer til å floppe" her, ikke "tror at det kommer til å floppe". Jeg, for min del, håper at alt blir kjempebra så vi har masse å glede oss til og ingenting å bli skuffet over
Konamixx Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Tror faktsik GeoW2 flopper. Hypen står i taket og 1'ern var ikke mye mer enn et gjennomsnittlig FPS. Greit, grafikken ser bra ut, men tviler på at de klarer å dra noe ut av hatten sin som vipper CoD4 av tronen både når det gjelder SP og MP. Ellers tror jeg Spore også kan gå på en smell. Spillet virker litt uten mål og mening. Du får uendelig frihet til å gjøre ditt og datt, men uten mål å strekke seg etter tror jeg det fort kan bli kjedelig.
Book Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Tror faktsik GeoW2 flopper. Hypen står i taket og 1'ern var ikke mye mer enn et gjennomsnittlig FPS. Greit, grafikken ser bra ut, men tviler på at de klarer å dra noe ut av hatten sin som vipper CoD4 av tronen både når det gjelder SP og MP. Tror ikke du bør bli en økonomisk rådgiver om du står for det du sier. Kvaliteten kan selvsagt diskuteres, men hvorfor tror du Gears 2 flopper? Om 1/4 av de som kjøpte det første kjøper nummer 2 så har de allerede en god profitt. Det flopper ikke.
teletubbiekid Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Håper at Star Wars: The Force Unleashed flopper. Faen ta Lucasarts for å lage et nytt jedi/sith-spill, for så å nedgradere lightsaberen til de grader (den oppfører seg som et lysende balltre), ha med 3 force powers i et spill som fokuserer 100% på dette(!), og at de driter fullstendig på alt annet de har fortalt i serien. Hvordan kan denne hvalpen være sterkere enn selveste Darth Vader?! NEI! Det strider imot alt filmene har lært oss! Desverre virker det ikke som om det vil floppe, folk flest lovpriser demoen for "LOL EUPHORIA" og at hovedkarakteren holder lightsaberen baklengs.
Akrabra Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Sorry teletubbiekid, jeg elska demoen:) hehe. Men er ganske så enig med at Lucas sier imot sin egen historie en del nå. Hva skjer med den her god damn animasjons filmen som ble gitt ut? er helt usaklig og unødvendig. Meg selv er ganske så sikker på at Too human flopper. Demoen var forferdelig. Fallout 3 kan floppe, dog jeg hikke har noe forhold til 1ern og 2ern så det bryr meg ikke stort. Fable 2 har også potensiale til å floppe. Men jeg tror og vet at Too human flopper, den blir ps3 sin lair
teletubbiekid Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 (endret) Eller Haze Uansett så er det imponerende at de har brukt over 10 år på å lage et spill med 69/100 på Metacritic.com Fallout 3 tror jeg ikke flopper, ihvertfall ikke hvis man bare ser på salgstallene. Oblivion solgte jo svært godt, og hvis du klistrer Bethesda på et cover med en kjent franchise så kommer det nok til å bli en kommersiell suksess, uansett hvor mye fansene av orginalserien klager. Endret 26. august 2008 av teletubbiekid
Konamixx Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Tror faktsik GeoW2 flopper. Hypen står i taket og 1'ern var ikke mye mer enn et gjennomsnittlig FPS. Greit, grafikken ser bra ut, men tviler på at de klarer å dra noe ut av hatten sin som vipper CoD4 av tronen både når det gjelder SP og MP. Tror ikke du bør bli en økonomisk rådgiver om du står for det du sier. Kvaliteten kan selvsagt diskuteres, men hvorfor tror du Gears 2 flopper? Om 1/4 av de som kjøpte det første kjøper nummer 2 så har de allerede en god profitt. Det flopper ikke. Jeg er forsåvidt økonom, men men. Jeg tror GeoW 2 kan floppe. Konkurransen nå er hardere enn når GeoW kom ut i 2006. Det har blitt dyttet ut flere gode FPS, og øverst på tronen (for min del) er CoD4. Når GeoW ble lansert var det ikke like mange gode FPS ute. Når jeg tenker flopp tenker jeg at det ikke selger bortimot like bra som 1'ern og kritikerne ikke er like imponert som de var når 1'ern kom. Vil ikke kalle det en suksess om det selger 1/4 del av det 1'ern gjorde.
Bruker-104685 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 (endret) Hvorfor blander folk inn Call Of Duty 4 når spillet kom ut ifjor og sammeligner opp mot Gears Of War 2 som er tredje-personsspill Skal love att Gears of War 2 ikke flopper, har ikke kommet så mange 3-personsskytespill dette året Teletubbiekid: Og den fysikken som er i Force Unleashed er det mest imponerende jeg har vert borti Slår HL 2 lett, Crysis lett og garantert fler Endret 26. august 2008 av Toman85
teletubbiekid Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg er enig i at fysikken i TFU var bra, men fancy fysikk alene gjør ikke et spill bra.
wûst Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Så lenge Fifa 09, FM 2009 og NBA Live 09 ikke flopper er jeg fornøyd
DRK Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Selv om Star Wars: Force Unleashed blir motatt med middels karakterer, tviler jeg på at det flopper rent salgsmessig på grunn av Star Wars merkenavnet. Du får jo være slem. Hvor ille kan det bli da...? Sånn ellers krysser jeg fingrene for at både Spore, GEoW2 og Fallout3 IKKE flopper. NFS: Undercover kan brenne, dæven til melking av serie.
wûst Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg håper at COD 5 flopper som et helvete slik at Treyarch bare kan gi opp og bare legge seg selv ned.
Agg Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Tror faktsik GeoW2 flopper. Hypen står i taket og 1'ern var ikke mye mer enn et gjennomsnittlig FPS. Greit, grafikken ser bra ut, men tviler på at de klarer å dra noe ut av hatten sin som vipper CoD4 av tronen både når det gjelder SP og MP. Tror ikke du bør bli en økonomisk rådgiver om du står for det du sier. Kvaliteten kan selvsagt diskuteres, men hvorfor tror du Gears 2 flopper? Om 1/4 av de som kjøpte det første kjøper nummer 2 så har de allerede en god profitt. Det flopper ikke. Jeg er forsåvidt økonom, men men. Jeg tror GeoW 2 kan floppe. Konkurransen nå er hardere enn når GeoW kom ut i 2006. Det har blitt dyttet ut flere gode FPS, og øverst på tronen (for min del) er CoD4. Når GeoW ble lansert var det ikke like mange gode FPS ute. Når jeg tenker flopp tenker jeg at det ikke selger bortimot like bra som 1'ern og kritikerne ikke er like imponert som de var når 1'ern kom. Vil ikke kalle det en suksess om det selger 1/4 del av det 1'ern gjorde. Jeg kan nærmest garantere deg at GeoW2 ikke kommer til å floppe, selv om spillet hadde vært skrot fra ende til annen så hadde det fortsatt solgt bra pga. navnet, se bare på Halo.
teletubbiekid Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg kan nærmest garantere deg at GeoW2 ikke kommer til å floppe, selv om spillet hadde vært skrot fra ende til annen så hadde det fortsatt solgt bra pga. navnet, se bare på Halo.Hurr hurr, så lur du er. Mener du virkelig at Halo ikke har noen andre kvaliteter enn merkenavnet?
vikingkylling Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Positivt og overraskende at ingen har nevnt Warhammer Online enda, trodde det skulle være på alle listene jeg. Bortsett fra det så er det mye "håper at det kommer til å floppe" her, ikke "tror at det kommer til å floppe". Jeg, for min del, håper at alt blir kjempebra så vi har masse å glede oss til og ingenting å bli skuffet over Tror neppe Warhammer Online kommer til å floppe. Husker med gru launchen til Vanguard: Saga of Heroes. Det holder å si at det kom ut tre måneder for tidlig fordi de slapp opp for penger og ikke ville droppe alt sammen. Men likevel, ett år senere gikk jeg tilbake en tur og fant et mye bedre spill enn det jeg forlot, og siden serverne var slått sammen til noen få var det veldig mange folk der. Age of conan gikk litt på trynet, og det er selvsagt en sjanse for at Warhammer Online også kommer til å gjøre det. Men betyr det at det flopper? Det kan likevel selge ganske mye over tid siden de patcher det og gjør det bedre, og klarer de å holde et visst antall spillere vil de nok tjene veldig mye likevel.
Agg Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Det er vel kanskje den serien jeg tenker på først når man snakker om oppskrytte spill ja...
Book Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Tror faktsik GeoW2 flopper. Hypen står i taket og 1'ern var ikke mye mer enn et gjennomsnittlig FPS. Greit, grafikken ser bra ut, men tviler på at de klarer å dra noe ut av hatten sin som vipper CoD4 av tronen både når det gjelder SP og MP. Tror ikke du bør bli en økonomisk rådgiver om du står for det du sier. Kvaliteten kan selvsagt diskuteres, men hvorfor tror du Gears 2 flopper? Om 1/4 av de som kjøpte det første kjøper nummer 2 så har de allerede en god profitt. Det flopper ikke. Jeg er forsåvidt økonom, men men. Jeg tror GeoW 2 kan floppe. Konkurransen nå er hardere enn når GeoW kom ut i 2006. Det har blitt dyttet ut flere gode FPS, og øverst på tronen (for min del) er CoD4. Når GeoW ble lansert var det ikke like mange gode FPS ute. Når jeg tenker flopp tenker jeg at det ikke selger bortimot like bra som 1'ern og kritikerne ikke er like imponert som de var når 1'ern kom. Vil ikke kalle det en suksess om det selger 1/4 del av det 1'ern gjorde. Greit, om du faktisk er økonom, så svar meg på følgende; hva er ikke-homotetiske preferanser? Jeg er økonom, og har hørt nok av forum folk påstå de fleste ting. Nei, Gears 2 flopper ikke. Flopp betyr tap.
teletubbiekid Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Det er vel kanskje den serien jeg tenker på først når man snakker om oppskrytte spill ja... Det er et solid FPS med en engasjerende kampanje og morsom multiplayer. Det er kanskje ikke verdens beste spill som enkelte mener, men skrot? Ikke faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå