henniing Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Heisann her om dagen var jeg så jævlig lei av problemet og ikke kunne dobbelklikke på Lokal disk C/D/E/F/G på min datamaskin at jeg formaterte. Etter formateringen kunne jeg dobbelklikke meg inn på C:\ men de andre harddiskene hadde det samme problemet som før. Kan høyreklikke og trykke åpne, men er så jævlig lei av en eller annen syk grunn at jeg blir svett av og måtte gjøre det hver jævla gang. Må jeg virkelig formatere alle harddiskene mine for å kunne dobbeltklikke meg inn på dem eller finnes det en annen løsning her på vår vakre verden? Kjære Hw-folk help me.
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) En registrert verisjon av GetDataBack og en fin reformatering. Edit: noooo! Mista 1337 innlegget mitt. Endret 12. august 2008 av Bob92
Smirnoff Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Så det er slik å forstå at harddiskene er intakte, men du kan ikke dobbeltklikke på stasjonsbokstavene for å komme inn på dem? Eller er de andre diskene korrupte på noe slags vis? Fikk ikke helt inntrykket av å lese åpningsinnlegget... :/
henniing Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Altså når jeg går på Min Datamaskin og dobbeltklikker på f.eks (D: ) så kommer det opp: Velg programmet som skal brukes til å åne denne filen: Høyreklikker jeg og trykker Åpne så kommer jeg inn på den med en gang.
henniing Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Fant det ut på: http://techix.blogspot.com/2008/05/hard-dr...uble-click.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå