Gå til innhold

LAN i gamledager tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...
  • 2 måneder senere...

Ser at mange av tidligere poster fra 08-09 omhandler wow på lan arrangementer. Har vært mye på større eventer i det siste og kan trygt si at wow-bølgen har lagt seg.

Har lagt merke til at større lan har ett høyerer aldersnitt, spesielt TG. Som mange sier her har det blitt mer sån at hver person sitter med sitt, noe som selføleglig er litt kjipt.

Tia der alle som kom på lanet var "instant best friends" når di ankom forbi. Føler også at dette gjelder samfunnet generelt, du passer kun på ditt eget, og for all del ikke forstyrr side mannen eller spørr hva han driver med.

 

Må inrømme at jeg savner litt tida med wc3, cs1.6 og redallert2. Spesielt et type spill som WC3 som ikke finnes lenger, eller lignende versjoner av. WC3 hadde så mange "modes" utenom Dota som var ekstremt kjekke.

Uanesett skal jeg ikke være en sån trist ulv som griner om gamle dager. Finnes som sagt en del "små gangstere" som kommer på lan for kun for å ha noe annet å gjøre enn å henge i byen. Bryr meg egenlig ikke så mye om det lenger, bare spør fint om di kan roe ned viss det blir for mye lyd.

Vurderer om jeg skal flytte meg litt over på arrangør/crew siden etterhvert om jeg ikke finner flere på min alder som liker å dra på lan.

 

Har en fast kompiss som jeg har reist litt med siste åra, men passer ikke alltid for han å dra på lan.

Du kan lese litt om hvordan det var på WARPZONE 28 Her: http://lanbloggen.blogspot.no/

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...