Gå til innhold

Rotet bort ved reparasjon


Phataas

Anbefalte innlegg

Noen har klart å rote bort min klokke på reparasjon. Klokken var inne til en garantisak.

 

Etter flere ganger med beskjeden om at den var ferdig reparert tok jeg turen til butikken, for bare å se at dem hadde klart å sende feil klokke til butikken hver gang.

 

Etter nesten 2 måneder uten noen form for kontakt eller oppfølging fra butikken ringte jeg og da visste dem ikke at jeg ventet på en klokken en gang, butikken hadde skiftet eiere og rotet enda mer.

 

Nå endelig får jeg bekreftet at dem har rotet den bort, og dem sier jeg kan velge en valgfri klokken til samme pris. Jeg har nylig kjøpt en klokke og er ikke interesert i en ny, hvertfall ikke når dem ikke har en eneste klokke jeg har lyst på og i tillegg ikke klarer å oppdrive samme klokke som dem klarte å rote bort.

 

Lov å heve kjøpet? Ikke interesert i gavekort fra butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen har klart å rote bort min klokke på reparasjon. Klokken var inne til en garantisak.

 

Etter flere ganger med beskjeden om at den var ferdig reparert tok jeg turen til butikken, for bare å se at dem hadde klart å sende feil klokke til butikken hver gang.

 

Etter nesten 2 måneder uten noen form for kontakt eller oppfølging fra butikken ringte jeg og da visste dem ikke at jeg ventet på en klokken en gang, butikken hadde skiftet eiere og rotet enda mer.

 

Nå endelig får jeg bekreftet at dem har rotet den bort, og dem sier jeg kan velge en valgfri klokken til samme pris. Jeg har nylig kjøpt en klokke og er ikke interesert i en ny, hvertfall ikke når dem ikke har en eneste klokke jeg har lyst på og i tillegg ikke klarer å oppdrive samme klokke som dem klarte å rote bort.

 

Lov å heve kjøpet? Ikke interesert i gavekort fra butikk.

 

 

Hadde dette skjedd i min butikk, hadde jeg selvsagt gitt deg heving av kjøpet. Hadde nok faktisk vurdert å gi en slags kompensasjon også, for jeg hadde syntes det var rett ut flaut å rote bort en ting tilhørende min kunde. Man kan kanskje diskutere om man har krav på det eene eller andre, men saken er man skal yte litt kundebehandling også! :-) Jeg går ut fra at du ikke kommer til å handle i den butikken i fremtiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...