Keiseren av Grønland Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg begynte nettopp i dag, å utforske onlinedelen i GTA4. Det var en kort glede. Jeg får nesten aldri til å spille på nettet, siden feilmeldingen om at forbindelsen til serveren blir brutt, kommer hele tiden. Og nei, det er ikke noe galt med PS3 internett instillinger, ruteren eller bredbåndskabelen min. Det er ganske enkelt noe feil med GTA. De få gangene jeg klarer å bli med i et spill så ender jeg som regel opp med bare én annen motstander. Og det er synd. Fordi kampene mot én person er gøyale og viser stort potensiale. Og når over seks millioner har kjøpt GTA4 så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å fylle et deathmatch spill med 15 stykker. Noen som opplever samme problemet?
TNT127 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg begynte nettopp i dag, å utforske onlinedelen i GTA4.Det var en kort glede. Jeg får nesten aldri til å spille på nettet, siden feilmeldingen om at forbindelsen til serveren blir brutt, kommer hele tiden. Og nei, det er ikke noe galt med PS3 internett instillinger, ruteren eller bredbåndskabelen min. Det er ganske enkelt noe feil med GTA. De få gangene jeg klarer å bli med i et spill så ender jeg som regel opp med bare én annen motstander. Og det er synd. Fordi kampene mot én person er gøyale og viser stort potensiale. Og når over seks millioner har kjøpt GTA4 så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å fylle et deathmatch spill med 15 stykker. Noen som opplever samme problemet? En kompis av meg hadde samme problem, han kjøpte GTA 4 på nytt til Xbox 360 og da gikk det som smurt
Marbash Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Kanskje det har noe med en oppdatering til PS3 versjonen å gjøre da. Mulig det er andre med PS3 versjonen som har det samme problemet. Det er jo kanskje bare å spørre de som du kjenner som har denne versjonen?
Essem Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Fungerer dårlig for meg også på X360. Jeg blir host hver gang, og nesten ingen joiner. Hvorfor blir jeg host hver eneste gang? Finnes det ikke noe valg for å bare joine?
GrinderX9 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Fungerer dårlig for meg også på X360. Jeg blir host hver gang, og nesten ingen joiner. Hvorfor blir jeg host hver eneste gang? Finnes det ikke noe valg for å bare joine? Jeg har også akkurat samme problem. Jeg disconnecter altid alle games jeg prøver å joine, Noen ganger blir jeg host, om noen da faktisk joiner så får startet å spille, men det hender nesten aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå