Gå til innhold

hjelp til trening og slanking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS
fant akkuratt opp litt snop.

 

litt salat

litt mais

litt løk

2 spiseskjeer kjøtt deig

litt ost

2 kruttonger

 

(restene av tacoen og kruttonger)

Poenget var? Godt, sunt eller nødvendig til trening?

Lenke til kommentar
Nei, men jeg ser ikke hva "snopet" ditt har å gjøre med topic. F.eks "Jeg liker ostepop" :ph34r:

 

hvis du hadde lest tittel isteden for å prøve å komme mest mulig offtopic som overhodet mulig så ser du at han vil slanke seg, og da er det greit med kcal fattig mat, og det var vel grunnen til at han la ut denne oppskriften, på noe HAN synts var godt og kunne spise med god samvittighet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Men da er det jo sunt da. Visst han har skrevet det her, var det for å dele det med andre, da må jeg få spørr hva som var tingen med det. Litt snop kunne betydd at det var USUNT. Jeg vil ikke putte i meg ting, visst de er fulle av tomme kalorier.

Lenke til kommentar
Men da er det jo sunt da. Visst han har skrevet det her, var det for å dele det med andre, da må jeg få spørr hva som var tingen med det. Litt snop kunne betydd at det var USUNT. Jeg vil ikke putte i meg ting, visst de er fulle av tomme kalorier.

 

 

hva feiler det deg? skjønner du virkelig ikke hva han mener så synts jeg bare synd på deg, han kaller det snop fordi han synts det er godt.. at det er snop betyr ikke at det er godteri...

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Selfølgelig er ikke det der "snop/godteri". Ikke at jeg vet hva krutonger er heller. For alt jeg vet kan det være sukkerkuler, ser ikke hva problemet deres er.

 

edit: Fordi jeg tok den setningen med ostepop blabla, så betydde ikke det at jeg trodde det var snop/godteri ;)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
spiser godterier, men hvis jeg får lyst på drikker jeg 1l vann, da er jeg så kvalm at jeg ikke orker tanken på å spise d

 

Har du prøvd å pusse tenna? Dette gjør at du mister lysten på sjokolade og godteri. Da slipper du hvertfall å gå rundt kvalm etter å ha drukket en liter med vann.

 

Jeg skal komme med ett par råd. Først, ut ifra høyde VS alder VS kilo, så er du innenfor normalvekta, men skjønner om du vil ta av ett par kilo. Det vil vi alle! Så, det du må huske på når du skal få bort noen kilo er å få i gang fobrenningen. Eneste måten du gjør dette er å spise. Så for å forklare det enkelt. For å gå ned må du spise mat. Mange sier at frokosten er det viktigste måltidet og de har helt rett. Spis en skål med havregrøt. Det gir en god snart på dagen med masse energi. Andre tipset er å spise lite og ofte. For å holde forbrenningen i gang er det viktig å spise regelmessig. Kutt ut godteri og brus, men man skal alikavell unne seg en dag hvor man spiser litt ekstra. Selv er lørdagen min spisedag hvor jeg bygger opp ett lite lager før en hard uke med trening.

 

Selvfølgelig må du være i aktivitet. Sykling, svømming, intervalltrening, gå turer med tung sekk og annen kardiotrening er det beste når du skal få bort noen kilo. Husk at det er musklene som forbrenner fettet så økt muskelmasse vil også hjelpe til. Ett lite ekstra tips er å drikke ett par kopper med kaffe rett før trening. Kaffe inneholder stoffer som øker forbrenningen. Det viktigste du gjør etter trening er å spise mat som inneholder mye proteiner. Kroppen trenger næring for å restituere seg. HVis du skal begynne å trene regelmessig må du også spise mye mat.

 

Når det gjelder trening kan det være smart å finne seg en treningskompis som er i samme situasjon slik at dere begge to drar hverandre med ut på trening selv om det er skikkelig drittvær og du heller har lyst til å sitte under pleddet og drikke te. Det kommer til å slite hardt på psyken i starten med etterhvert blir det bedre!

 

Ble mye her etterhvert. Tenkte å gjøre det kort med det funka jo ikke :!:

 

Bare å sende en PM hvis du har flere spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
hva problemet vårt er, det som er spørsmålet her er hva problemet ditt her, har du ikke no nyttig og tilføye kan egnetlig bare holde fingra fra tastaturet..
Jeg spurte bare om oppskriften hans var god, sunn eller bra til trening. Jaja, for å ikke ødelegge tråden helt, noe jeg ikke skal ta all credit for, kan du sende en pm visst du har noe på hjertet.

 

edit: svar på det nedenfor:

Ja, han ville dele det med andre, derfor spurde jeg noe om snopet hans. Har da aldri hakket på noen her.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
hva problemet vårt er, det som er spørsmålet her er hva problemet ditt her, har du ikke no nyttig og tilføye kan egnetlig bare holde fingra fra tastaturet..
Jeg spurte bare om oppskriften hans var god, sunn eller bra til trening. Jaja, for å ikke ødelegge tråden helt, noe jeg ikke skal ta all credit for, kan du sende en pm visst du har noe på hjertet.

 

å herregud a.. har du egnetlig lest over hva du selv har skrevet? det er så utrolig dumt. hvis du har lest hele tråden så handler den om å gå ned i vekt, og han fant noe kcal fattig "snop" som han synts var godt, som han ville dele med andre, uten å bli hakket på av sånne folk som deg...verre enn det var det ikke

Lenke til kommentar

Det har faktisk veldig mye å si hvor kaloriene kommer i fra, og hvordan de blir fordelt. Du går ned akkurat like mye i vekt om du spiser et bestemt antall kalorier i fra dritmat, og hvis du spiser et bestemt antall kalorier i fra sunn mat.

 

Forskjellen er at du på det sistnevnte hovedsakelig mister fett..På det første..MUSKLER!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...