Pixl. Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hei, Jeg skal begynne på 3. året av min utdanning på videregående til høsten. Er det mulig at jeg "skipper" ett år for så og ta 3. året neste år? slik at jeg går i klasse med de 1 år under meg da..? om noen vet hadde det vært meget fint takk
Arne Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Ja, du har fire år på deg til å fullføre VGS. Når du tar fri-året kan du velge selv.
Pixl. Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 takk for kjappt svar hvor må jeg henvende meg i så tilfelle? inntaksfolka?
gather Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Du kan vel bare ringe å snakke med inntakskontoret i ditt fylke... de vet nok hva du må gjøre. Tipper du ikke behøver å gjøre noe mer enn å si fra deg plassen.
Camlon Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Kan du ikke bare vente til du bir ferdig med tredjeklasse?
Pixl. Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Kan du ikke bare vente til du bir ferdig med tredjeklasse? jo, kan jo det men vil ikke. . kom inn på en skolelaaangt unna og vil gå på en nermere. åpnet nemelig en ny skole her nå nylig men ikke for 3. klasse i år. neste år er det da altså 2 store skoler og myyye større sjans for og komme inn. + er utrolig skole-lei og vil ha litt forandring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå