Gå til innhold

EA skate: Hvordan ta 540?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Når jeg spiller online så blir jeg eid i game of s.k.a.t.e når folk kan slå meg med bare å gjøre diverse triks med en 540 spin med kroppen.

Hva er egentlig cluet for å gjøre en 540? jeg klarer bare 360. ( utenom enorme gaps osv )

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei.

Når jeg spiller online så blir jeg eid i game of s.k.a.t.e når folk kan slå meg med bare å gjøre diverse triks med en 540 spin med kroppen.

Hva er egentlig cluet for å gjøre en 540? jeg klarer bare 360. ( utenom enorme gaps osv )

takk for svar!

Når du er i lufta så tweaker du den, men det går ikke helt flatt du må hoppe ned noen trapper eller en benk eller noe med litt høyde.

Ps:Han under forklarer det bedre!

Endret av momyboy
Skrevet (endret)
Hei.

takk for svar!

lenge siden jeg har spilt det da, men du trenger bare bruke begge styrespakene samma vei.. når du nesten lander, bruker du høyrespaken til å til å gi et siste "push"...så lander du alltid 540...

Endret av franzi
Skrevet
Hei.

takk for svar!

lenge siden jeg har spilt det da, men du trenger bare bruke begge styrespakene samma vei.. når du nesten lander, bruker du høyrespaken til å til å gi et siste "push"...så lander du alltid 540...

Ok, Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...