simenEB Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hei. Når jeg spiller online så blir jeg eid i game of s.k.a.t.e når folk kan slå meg med bare å gjøre diverse triks med en 540 spin med kroppen. Hva er egentlig cluet for å gjøre en 540? jeg klarer bare 360. ( utenom enorme gaps osv ) takk for svar!
momyboy Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 (endret) Hei. Når jeg spiller online så blir jeg eid i game of s.k.a.t.e når folk kan slå meg med bare å gjøre diverse triks med en 540 spin med kroppen. Hva er egentlig cluet for å gjøre en 540? jeg klarer bare 360. ( utenom enorme gaps osv ) takk for svar! Når du er i lufta så tweaker du den, men det går ikke helt flatt du må hoppe ned noen trapper eller en benk eller noe med litt høyde. Ps:Han under forklarer det bedre! Endret 8. august 2008 av momyboy
neslonek Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 (endret) Hei. Når jeg spiller online så blir jeg eid i game of s.k.a.t.e når folk kan slå meg med bare å gjøre diverse triks med en 540 spin med kroppen. Hva er egentlig cluet for å gjøre en 540? jeg klarer bare 360. ( utenom enorme gaps osv ) takk for svar! lenge siden jeg har spilt det da, men du trenger bare bruke begge styrespakene samma vei.. når du nesten lander, bruker du høyrespaken til å til å gi et siste "push"...så lander du alltid 540... Endret 8. august 2008 av franzi
simenEB Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Hei. Når jeg spiller online så blir jeg eid i game of s.k.a.t.e når folk kan slå meg med bare å gjøre diverse triks med en 540 spin med kroppen. Hva er egentlig cluet for å gjøre en 540? jeg klarer bare 360. ( utenom enorme gaps osv ) takk for svar! lenge siden jeg har spilt det da, men du trenger bare bruke begge styrespakene samma vei.. når du nesten lander, bruker du høyrespaken til å til å gi et siste "push"...så lander du alltid 540... Ok, Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå