Gå til innhold

BK Anita R


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville definitivt ikke valgt noen større blender. Når man anledning til å bruke bakgrunnen på denne måten så skal man være glad for det. Nå er det rett før jeg starter et korstog mot liten DOF, i redsel for at det skal bli en doktrine. Det er ikke myntet på deg, ZoDz. Men det finnes mange som dyrket det som en religion nå. Alt til sin tid, og her har du valgt riktig løsning.

 

Jeg skulle i likhet med cruel gjerne sett en litt mer konservativ bruk av vignettering. Bildet minner meg litt om Survivor-videoen, og kan godt profittere på en streitere fremtoning. Vignetteringen blir litt vel mye kunst for dette bildet.

Lenke til kommentar

Litt for mye vignetting, gadd ikke reversere... Ofte er det best om vignettingen styrer underbevistheten, og ikke bevisstheten, som her. Ellers flott "modellbilde" ikke mye mer enn det though...

 

post-93156-1218228935_thumb.jpg

 

?

 

Edit: Ser det er ørlite for mye oppskarpet ved hipster og de mest kontrastrike delene.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg får vel bare takke for svar, for all del:)

 

Noen av dere tror jeg bare skulle ønske et helt annet bilde, men det er opp til dere. Det er verken det jeg spør om eller viser. Konkret hva dere ser og ønsker gir meg mer enn interne interesser:P Uansett, takk takk skal dere ha for å berike meg med kunnskap:P :D Alex.

Lenke til kommentar
I mine øyne ville en bedre posering vært en annen posering, og det ville vært å forandre bildet. Jeg syns heller ikke at man kan legge til "det lille ekstra" ved redigering, men redigering kan brukes til å optimalisere det når det først er der.

 

Det ville vært en annen posering, ja, men bildet ville ca vært det samme. Det ville bare fått en bedre dynamikk, og kroppen hennes ville blitt litt penere. Det er ikke snakk om å bygge opp poseringen og bildet på nytt, bare å fordele vekten litt annereledes på bena.

 

ellers, aner jeg en viss sarkasme i svaret til the moon man ? ^^

Lenke til kommentar
I mine øyne ville en bedre posering vært en annen posering, og det ville vært å forandre bildet. Jeg syns heller ikke at man kan legge til "det lille ekstra" ved redigering, men redigering kan brukes til å optimalisere det når det først er der.

 

Det ville vært en annen posering, ja, men bildet ville ca vært det samme. Det ville bare fått en bedre dynamikk, og kroppen hennes ville blitt litt penere. Det er ikke snakk om å bygge opp poseringen og bildet på nytt, bare å fordele vekten litt annereledes på bena.

 

ellers, aner jeg en viss sarkasme i svaret til the moon man ? ^^

Jeg var rimelig bedugget når jeg svarte i natt:P hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...