Gå til innhold

LAN på håndball gulv? Hvordan ungå varige merker?


Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på om det er mulig og ha LAN på håndball gulv.

Det er seff mulig og gjøre det men kan man gjøre det uten at bor og stoler lager varige merker på gulvet?

 

Hvordan kan man ungå dette

 

 

NB: for de som lurer på hva jeg mener med håndball gulvmener jeg sånn gummi gulv som kan få merker. ;)

 

kom gjerne med tips om hvordan man kan ungå varige merker ;)

Endret av martin808
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså gulv som finnes i diverse gymsaler?

 

Lurer egentlig litt på dette jeg og.. Vi skulle arrangere i en hall i Gausdal, og da måtte vi kjøpe/leie et gulvbelegg vi måtte legge over for å få lov til å leie. Det ble selvfølgelig ikkenoe av .. Skulle og arrangere i en hall på Tretten og der sa han ingenting om dette, hva er riktig? Gir det varige merker, eller er det såpass hardt at det overlever?

Lenke til kommentar

Vi arrangerte LAN i vinter i Bøler flerbrukshall i Oslo, som har et mykt gulv av den typen jeg tror menes her. Det er sånn som synker en knapp centimeter inn hvis du klemmer hardt på det. Vi brukte europaller med bordplater på, og la en ganske tykk bølgepapp under (fra rull, veldig greit). Det var ingen merker etterpå, selv der hvor scenen hadde stått (ganske mye vekt fordelt på få, små føtter) forsvant merkene etter noen timer.

 

EDIT: Her er bilde av herligheten:

foto0139800pxzf6.jpg

Endret av Wizendraw
Lenke til kommentar

Er det gulv hvor du kan trykke inn gulvet burde det være relativt greit å arrangere LAN der. Kan du trykke det inn går det veldig ofte ut igjen og, men hvis gulvet er hardt og det ikke blir merker med en gang, men over tid, så er det en annen sak.

 

Uansett, hørtes lurt ut det dere hadde gjort med å bruke bølgepapp under pallene. det skjermer jo litt for gulvet.

Lenke til kommentar

Tror du det er mulig og få ta en "test" på dette ved og spørre komunen om du kan la en stol med stein i og et bor med stein i stå der i 72 timer eller noe sånt ? ? Utaforr banen da ;)

 

Men det er en hake det er mange klåfingere der ( folk som ikke trener )

og tilsynsvakta er ikke så veldig hyppig med utkastelser ( sellom det står klart og tydelig at hallen er BARE for folk som skal trene

så jeg tviler på at det ville ståt uten at noen kødda med det i mer en max24 timer :(

 

NB snakker om en hall på som har 3 baner + garderober og en gymsal, ikke sånt småtteri :cool:

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...