Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne nye, bra TV-Serier.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tenkte jeg skulle bestille noen TV-serier fra play.

Lurer på om noen kan hjelpe meg å finne noen kvalitetsserier som det ser ut som jeg kan like utifra mine ''Stats''

''Stats'':

Beste Thriller/Action/Whatevah: Dexter.

The runner ups: 24, Sopranos, Criminal Minds, CSI (Ikke Miami, fordi Horatio Caine er verdens mest annoying person)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Drama: House MD.

The runner ups: Heroes, Grey's Anatomy, Nip/Tuck.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Sci-fi: X-files.

The runner ups: Ingen.

Beste Comedy: Scrubs.

The runner ups: Weeds, My name is Earl, Big Bang Theory, Monthy Python.

Beste Animert: The Simpsons/Futurama.

The runner ups: Family Guy, American Dad, South Park.

Min TV-On-DVD Samling:

Scrubs Ses 1-6 (Komplett)

The Simpsons Ses 1-10 (Komplett)

Futurama Ses 1-4 (Komplett)

American Dad Ses 1-2 (Komplett)

CSI LV Ses 1,2,3,6

CSI MIAMI Ses 1

Southpark Ses 2,3,4,5,6,7

X-Files Ses 1-2

Heroes Ses 1

24 Ses 1

The Wire Ses 1

Weeds Ses 1-2

Greys Anatomy Ses 2

House MD Ses 1-3 (Komplett)

LOST Ses 1

Monthy Pythons Flying Circus 1-4 (Komplett)

Family Guy Ses 3-6

''De Syv Dødssyndene'' (Komplett)

Endret av Alompi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje tatt meg tid til å sjekke ut Chuck, så reklamen for det på Viasat 4 og har sett episode en og to nå og synes så langt det er en bra serie med et bra potensial, humor og action i skjønn forening.

Skrevet

Drama/Thriller/Action/...: The Wire og Sopranos. Kanskje to av verdens beste dramaserier av beste HBO-kvalitet.

Komedie: Entourage og The Office UK.

Drama: The OC.

Med tanke på hvor mange serier du har pløyd gjennom er det utrolig at du har klart å unngå disse seriene. Det er ihvertfall blant mine favoritter. Sjekk imdb.com for mer detaljer om seriene.

Skrevet

Hørt om at det er noe som heter for mye informasjon? Vanskelig å begrense her, men...

Drama:

Dirty Sexy Money, Rescue Me, Breaking Bad

Komedie:

Psych, Coupling, Californication, Two and a Half Men, How I Met Your Mother, M*A*S*H*, Hogan's Heroes, The IT Crowd, Arrested Development

Spenning:

Burn Notice, Spooks, Jekyll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...