Gå til innhold

Update 2.42 får spill til å fryse


Anbefalte innlegg

Etter den nyeste oppdateringen fryser konsollen rett og slett etter en stunds spilling. Ser ut som det er relativ tilfeldig hvor lang tid det går.

 

60 GB release maskin, noen med lignende problem? Og noen som vet når en fiks til dette (forhåpentligvis 2.43) kommer? :)

 

**Endring, kan ha vært 2.4 som førte til frysing, spilte ikke mellom 2.4-2.42

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat det samme problemet. Det er ikke noe du kan gjøre heller. Ikke ta system restore iallfall, det tar nemlig omtrent 6-9 timer uten resultat.

 

Håper virkelig det kommer en oppdatering som fikser det.

 

Foreslår at vi begge, og alle andre med problemet starter tråder på playstation-forumet og sender mail til support osv. slik at noe faktisk blir gjort. Dette er for dumt, maskinen er jo ubrukelig.

Lenke til kommentar

Jeg får DNS error når jeg skal logge meg på online på COD4 (også andre online spill) etter jeg lastet ned update 2.42

Jeg har restartet ruter også, men det hjelper ikke.

 

Jeg kommer inn på søkemotoren og får søkt på vg og dagbladet etc etc. Å det virker perfekt.

 

Mitt problem er at jeg ikke får ”sign in” på min Ps3 account.

 

Hjelp meg!, noen med samme problem ?

Lenke til kommentar
PS3 har begynt å fryse seg mer nå enn før etter oppdateringa for meg også. 60 gben

 

Problemet er at min aldri har hatt slike problemer før. Har nå gjort en full "system restore", skal spille en del for å se hvis det er fikset.

 

HAr nesten ikke hatt det selv. Bare noen få spill som har skapt problemer.

Nå restarter ps3'en seg omtrent halvparten av gangene jeg avslutter et spill også.

Lenke til kommentar
PS3 har begynt å fryse seg mer nå enn før etter oppdateringa for meg også. 60 gben

 

Problemet er at min aldri har hatt slike problemer før. Har nå gjort en full "system restore", skal spille en del for å se hvis det er fikset.

 

HAr nesten ikke hatt det selv. Bare noen få spill som har skapt problemer.

Nå restarter ps3'en seg omtrent halvparten av gangene jeg avslutter et spill også.

 

prøvd full sytem restore?

Lenke til kommentar
PS3 har begynt å fryse seg mer nå enn før etter oppdateringa for meg også. 60 gben

 

Problemet er at min aldri har hatt slike problemer før. Har nå gjort en full "system restore", skal spille en del for å se hvis det er fikset.

 

HAr nesten ikke hatt det selv. Bare noen få spill som har skapt problemer.

Nå restarter ps3'en seg omtrent halvparten av gangene jeg avslutter et spill også.

 

prøvd full sytem restore?

 

Nei. Hva skal jeg gjøre for å utføre det?

Lenke til kommentar
PS3 har begynt å fryse seg mer nå enn før etter oppdateringa for meg også. 60 gben

 

Problemet er at min aldri har hatt slike problemer før. Har nå gjort en full "system restore", skal spille en del for å se hvis det er fikset.

 

HAr nesten ikke hatt det selv. Bare noen få spill som har skapt problemer.

Nå restarter ps3'en seg omtrent halvparten av gangene jeg avslutter et spill også.

 

prøvd full sytem restore?

 

Nei. Hva skal jeg gjøre for å utføre det?

 

Går til System menyen så er det et alternativ som heter det. Husk å ta backup først, siden ALT blir slettet. Ser ut til å ha fungert for meg, spilt flere timer uten problem nå.

Lenke til kommentar
Må jeg ha en hdd med fat32 koblet til for å ta back up så filene blir lagret noe sted?

Ja, det må du. Er du som meg så har du kanskje noen gb liggende på ps3'en din, så da holder ikke en usb (aka minnepenn?). Selv har jeg brukt "Norton PartitionMagic" til å formatere disker til fat32. Med den kan du også feks lage to partisjoner; en i fat32 og en i NTFS. Da slipper du å kaste bort hele plassen på et gammelt filsystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...