Gå til innhold

Valkyriens førjuls-ritt. Anonymous vs. Scientologiselskapet Høst 2008.


Anbefalte innlegg

Jeg nekter ikke for at Project Chanology brakte med seg mye morro, men det er det som har kommet i ettertid som gir et tåpelig inntrykk.

 

Folk som dette.

post-131222-1223046215_thumb.jpg

Du vet at det bildet der kom før Chanology, sant?

 

Newfags.

Som en "eldre" anon, så bryr jeg meg ikke så mye om hvor nye folk er, bare de bidrar med bra ting.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg nekter ikke for at Project Chanology brakte med seg mye morro, men det er det som har kommet i ettertid som gir et tåpelig inntrykk.

 

Folk som dette.

post-131222-1223046215_thumb.jpg

Du vet at det bildet der kom før Chanology, sant?

 

Ah, da rota jeg litt også. Syntes bare å huske at det der dukka opp en del rundt april, sammen med den litt "mykere" profilen til Chanology. Uansett fint lite representativt i det store og hele.

 

Er du på http://forums.scientology-exposed.com for tiden, forresten? Ganske grei plass.

Lenke til kommentar
Er du på http://forums.scientology-exposed.com for tiden, forresten? Ganske grei plass.

 

Jeg registrerte meg der i går kveld. Jeg er også på http://network.marcab.org/ og http://forums.whyweprotest.net/. Sistnevnte er faktisk en speiling av Enturbulation, inkludert alle innleggene og brukerne, så du kan logge deg inn med samme brukernavn og passord og fortsette på diskusjonene. Etter at Enturbulation kommer tilbake, så vil de to forumene kanskje få utvikle seg i hver sin retning?

Endret av MrGs
Lenke til kommentar
Er du på http://forums.scientology-exposed.com for tiden, forresten? Ganske grei plass.

 

Jeg registrerte meg der i går kveld. Jeg er også på http://network.marcab.org/ og http://forums.whyweprotest.net/. Sistnevnte er faktisk en speiling av Enturbulation, inkludert alle innleggene og brukerne, så du kan logge deg inn med samme brukernavn og passord og fortsette på diskusjonene. Etter at Enturbulation kommer tilbake, så vil de to forumene kanskje få utvikle seg i hver sin retning?

 

Ja, har vært på alle tre fra dag én, hehe. Enig der, kan bli spennende å se om de blir markert forskjellige. Uansett, mer for OSA å holde rede på. :cool:

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke legge ved noen bilder akkurat nå, men det ser ut til at all e-postingen min til avisene i Bergen har lønnet seg: BT publiserte en sak om oss på lørdag. To hele sider, faktisk. Ei venninne sa hun skulle scanne artikkelen (var kun i papirutgaven/lørdagsmagasinet deres, visstnok), så jeg legger den ut snarlig.

Lenke til kommentar
Kan dessverre ikke legge ved noen bilder akkurat nå, men det ser ut til at all e-postingen min til avisene i Bergen har lønnet seg: BT publiserte en sak om oss på lørdag. To hele sider, faktisk. Ei venninne sa hun skulle scanne artikkelen (var kun i papirutgaven/lørdagsmagasinet deres, visstnok), så jeg legger den ut snarlig.

Æsj, hvis jeg hadde visst om det så hadde jeg kjøpt et par eksemplarer.

 

De stod på egertorget, så jeg går utifra at de hadde godkjenning.

Ja da er alt i orden.

Lenke til kommentar
Kan dessverre ikke legge ved noen bilder akkurat nå, men det ser ut til at all e-postingen min til avisene i Bergen har lønnet seg: BT publiserte en sak om oss på lørdag. To hele sider, faktisk. Ei venninne sa hun skulle scanne artikkelen (var kun i papirutgaven/lørdagsmagasinet deres, visstnok), så jeg legger den ut snarlig.

Æsj, hvis jeg hadde visst om det så hadde jeg kjøpt et par eksemplarer.

 

Her:

 

anonymousbt041vi9.jpg

 

anonymousbt042ag9.jpg

 

En litt annen vinkling enn jeg forventet. Ikke så mye om Chanology.

 

EDIT: Noen som føler for å oversette den til engelsk? Har litt for mye å gjøre frem til helga.

 

De stod på egertorget, så jeg går utifra at de hadde godkjenning.

Ja da er alt i orden.

 

De burde uansett få litt selskap, synes jeg. fuckyou.gif

Endret av John_Steed
Lenke til kommentar
Jeg nekter ikke for at Project Chanology brakte med seg mye morro, men det er det som har kommet i ettertid som gir et tåpelig inntrykk.

Buhu, buhu. Tåpelig inntrykk er internettøffinger som skal skryte av hvor gamle de er i gamet.

 

Og Project Chanology har utviklet Anonymous til å inkludere en enda større variasjon mennesker enn før. Personer som ikke nødvendigvis har så mye til felles med resten.

Gjesp.

 

Er man anonym, så er man anonym. Nytter ikke å syte som en liten unge over det.

 

 

nå som flere og flere har joinet dem bare fordi de syns det er noe morsomt og de gjør noe bra, syns jeg det er blitt teit

Hvorfor?

 

De er ikke lenger Anons, de er protestfags.

Er man anonym så er man anonym, lille venn.

Lenke til kommentar

Jeg lo høyt av illustrasjonen. Du kan egentlig bare vise til den, Pricks. Skulle tro illustratøren har lest denne diskusjonstråden. :!:

 

Eller sett "Spartacus".

 

Hvis det er noe vi skal oversette, så er det den illustrasjonen. Selve historien kjenner vi fra før. Nedturen er jo at det ikke er med noen ufrivillig morsom uttalelse fra kulten, men siden den handler mer om Anonymous enn Scientologi så forstår man jo det.

 

Bare ett spørsmål til journalist og redaktør: Vil en vanlig leser forstå hva "moderasjon" og "post" betyr i denne sammenhengen?

Endret av MrGs
Lenke til kommentar
Jeg lo høyt av illustrasjonen. Du kan egentlig bare vise til den, Pricks. Skulle tro illustratøren har lest denne diskusjonstråden. :!:

 

Eller sett "Spartacus".

 

Hvis det er noe vi skal oversette, så er det den illustrasjonen. Selve historien kjenner vi fra før. Nedturen er jo at det ikke er med noen ufrivillig morsom uttalelse fra kulten, men siden den handler mer om Anonymous enn Scientologi så forstår man jo det.

 

Bare ett spørsmål til journalist og redaktør: Vil en vanlig leser forstå hva "moderasjon" og "post" betyr i denne sammenhengen?

 

"Din mor e' et hamster!" Jo, værsågod, oversett. :p

 

Noen har begynt å oversette her, forresten: http://vestlandanon.atfreeforum.com/nyhete...-10-08-t56.html

 

Nei, det er ikke noe nytt i artikkelen, men jeg tenkte vi kunne poste den på de engelskspråklige forumene. Kanskje ikke nødvendig, men...

 

Ang. "moderasjon" og "post". Artikkelen var trykket på teknologisidene i magasinet, så leserne har muligens litt peil.

Lenke til kommentar
Jeg oppdaterte første innlegg.

 

Så skal Oslo, Bergen og Haugesund kjøre samme opplegget som forrige måned dvs. kun flygeblader, ikke demo?

 

Blir flygebladutdeling i Haugesund og Bergen, i alle fall. Sikkert i Oslo også (MrGs?).

 

Vi kunne for øvrig trengt litt flere folk i Bergen. Interesserte kan legge igjen et ord her: Vestlandanon.atfreeforum.com: Bergen: 18. oktober, Night of the Lulzing Dead

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke demostere kristendommen mens dem holder på, kristendommen har gjort langt verre ting enn scientology. Eller andre religioner for den slags skyld. Anyway, religion i det hele tatt er bare piss.

Uavhenging av hva man syns om kristendommen, så er det liten vits. Fordi kristendommen er en religion, og religioner har enorme røtter som er vanskelige å rive opp. Å demonstrere og opplyse om sekter som scientologi derimot, er veldig effektivt.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Tull og vås hvis du mener hele kristendommen. Hvis du derimot mener noen utvalgte kirker og kristne sekter i dag, og bakover i historien da den katolske og protestantiske kirken lå i krig med hverandre, da kjettere ble brent, osv. så har jo det vært mye værre enn hva scientologi noen gang har vært.

 

Men vi demonstrerer jo ikke mot at folk tror på Xenu. Vi demonstrerer mot overgrep, svindel og unødvendige dødsfall. Hvis de hadde trodd på at L. Ron Hubbard var Jesus istedet for det de egentlig tror: At Xenu hjernevasket oss til å tro på Gud og Jesus og slikt, så hadde vi jo fremdeles demonstrert mot dem.

 

Det er jo også værre ikke-kristne sekter der ute også enn Scientologi. Dommedagssekter som Aum, noen muslimske sekter, osv., men det som er med Scientologi er at de er veldig inflytelsesrike og også gjør det lettere for de farligere sektene å drive på som de vil. Scientologi har for eksempel ødelagt mye for dem som ellers skulle hjelpe sektofre fra både kristne og ikke-kristne sekter i USA.

 

PS: Forresten så har vi både kristne, ateister, agnostikere, jøder, muslimer og andre blant oss. Hvis du vil demonstrere mot kristendom generelt så er du velkommen til å gjøre det, men du trenger jo ikke å være anonym for å gjøre det - hvem vet, kanskje noen av oss allerede gjør det?

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...