Gå til innhold

Butterfried bacon,banana & peanuttbutter sandwich tråden! POST BILDE :)


Anbefalte innlegg

Butterfried bacon,banana & peanuttbutter sandwich:

Det du trenger er:

1.Banan

Peanuttsmør

Bacon

Smør

Brød(Helst ikke grovt)

 

Sånn lager du det:

1.Stek baconet til det er sprøstekt

2.Knus banen med undersiden av en spiseskje i en skål

3.Ta to brødskiver, og smør den ene med banan og den andre med et halvt centimeters lag med peanuttsmør.

4.Putt baconet på den ene skiva, må dekke hele!!

5.Skvis de to skivene sammen!

6.Skru på stekepanna og ta en GOD del smør, og la det smelte før du putter sandwichen oppi.

7.La sandwichen godgjøre seg oppi panna til den blir gylden og brun på begge sider.

8.Nå er den klar til servering, et tips er å putte på litt maplesirrup på skivene og no drikke er å anbefale også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Ja, og vi vet jo alle hvordan det gikk.. :roll:

Ja, han lagde endel episke låter.

 

 

 

 

da er mine to klare til å spises, namnam

 

Feil type brød, samt at baconet ser sånn passe slapt ut ...?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vet det. Skal lage et "perfekt" smørbrød selv, fordi når jeg tenker meg om så er smakssammensetningen absolutt interressant. Lurer litt på hvilken type peanøttsmør Elvis foretrakk? Du vet sikkert at det finnes et utall varianter!? Kom gjerne med anbefalinger!

 

Når det gjelder bananer så heller jeg mot å bruke de asiatiske typene som inneholder en sterkere bananaroma og søthetsgrad.

 

Hva med drikke til dette? Hvis du foreslår milkshake, så tror jeg at jeg må en liten tur på dassen ...  :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det må da finnes mindre kvalmende måter å begå selvmord på...

Ja, man kan for eksempel sitte i sin egen lille kuvøse og være perfekt asketisk, samtidig som man gløtter ut på de som driver med livets smått risikofylte leker og slenge misunnelige meldinger til dem, og kan så si når man har levd fem år lengre enn disse: Hva var det jeg sa? Men de er jo dau, så da er jo det og bortkastet ... :whistle:

 

 

 

 

jeg foresøår cola, det er perfekt og det smaker faktisk bedre enn når jeg drikker det til vanelig også litt "strange" egentlig

 

Jeg ser faktisk for meg at dette kan være en liten forrett, og da kan kanskje en cuba libre være passende?

 

 

Dette var jaggu morsomt! Takk for tråden!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...