Gå til innhold

Multicom Kunshan M860 og varme


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om GPU`en til denne maskinen kjører på full guffe uansett om man ser på video, spiller tetris eller Crysis? Spørsmålet er om den balanserer energiforbruket sitt i forhold til hvilke oppgaver man gir den? Eller blir den veldig varm og trekker mye strøm selv om man bare er på nettet med den. Dette gjelder forøvrig også cpu`en.

 

Noen som vet om den har slik energiøkonomiserende software i seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på dette jeg også. Har lyst til å kjøpe 860, men er redd den bråker for mye til skolebruk. hvis den klarer å roe seg ned til lydløs/normal støy ved enkle oppgaver som word og surfing, har det ikke noe å si om den bråker litt når jeg spiller...

 

Vet ikke om de første 860 er levert, men hadde vært moro hørt om erfaringer hvis noen har kjøpt den.

Lenke til kommentar
Lurer på dette jeg også. Har lyst til å kjøpe 860, men er redd den bråker for mye til skolebruk. hvis den klarer å roe seg ned til lydløs/normal støy ved enkle oppgaver som word og surfing, har det ikke noe å si om den bråker litt når jeg spiller...

 

Vet ikke om de første 860 er levert, men hadde vært moro hørt om erfaringer hvis noen har kjøpt den.

 

De første er ikke levert nei. Kan se ut som at den har blitt utsatt 10 dager til sånn ca fra og med imorgen.

 

Til trådstarter: Sjekk ut testen på hardware.no. Der forteller de litt om støy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...