Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

P2P bidrar med penger til terrorister


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Bush så godt altså :o

 

USA kunne jo ikke fått noen bedre president - eller var det dummere tro, hmm?

 

Jaja, vi her i Norge er visst terrorister siden vi ikke gir USA vår hele og fulle støtte til krig, men det er jo endel amerikanere som også er terrorister, siden de er imot krig mener jeg, så vi får bare forberede hele verden på atomkrig da. Oh well - shit happens :shrug:

 

Jeg liker ikke sånn krig og fred og sånn jeg :lol:

 

Andy (som er en smule overgitt over at det er mulig å finne så idotiske mennesker til å styre her i verden).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hvordan tjener noen penger på det egentlig??

Så vidt jeg husker, klarer jeg å laste ned ting uten å betale en drit... Så hvordan får de pengene da? Ikke noe reklame eller noe sånt som jeg husker...

Ja, dette er nok en gang en lav person i en avdeling som prøver å bruke krigen mot terror for å få folk til å stoppe med å gjøre andre ulovlige ting... Det var en annen kampanje som sa at hvis man kjørte SUVer (store biler med 4hjulstrekk) da bidro man til terrorister, pga kjøping av bensin som kommer fra arabiske nasjoner... Når egenlig, at vi kjøper bensin gjør sånn at folk i Iraq får mat (gjennom FN's 'mat-for-olje' tjeneste som var utviklet siden Saddam ikke mater sine egne folk...) og jeg kan ikke huske at Taliban/al-Quaida drev med olje...

Bare sånne protestanter som prøver å utnytte noe til sine egne formål.

 

Og når dere sier "de amerikanerne", da må du huske at du snakker om over 250 millioner folk... å sette alle av dem under en hatt er å gå litt langt og ganske teit. Det er like mange dumme folk i USA som det er prosentvis dumme folk ellers i verden... Det vil si, ca. 50% av befolkningen er utvilsomt dumme eller lett å overtale, og de andre er glupe, eller bare heldig... :lol:

 

Er amerikaner selv... So back off!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...