akle Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 (endret) Vurderer og kjøpe ny mobil. Det som er viktig er en god notat funksjon, kalender og oppgave behandler. Gjerne med wifi, og over 50 mb plass. Den bør være grei og holde i hånda og ha brukbart tastatur og skjerm. Og ikke for stor! Kamera og mp3/underholdning er ikke viktig! Den bør ikke koste over 2000,- Selv har jeg sett litt på nokia e51. Men har alltid vert litt skeptisk til nokia men mye har vell forandret seg siden s/h skjermen. Endret 6. august 2008 av akle
akle Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 Det må da være noen som har peil på mobil her?
akle Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Det var da helt utrolig med respons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KHE Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Det var da helt utrolig med respons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hei, travelt eller? hehe Jeg har nylig kjøpt meg E66 og er godt fornøyd med den (tidligere Qtec bruker), Det va derfor stor skepsis til å gå til Nokia. En kollega har den E51 som du nevnte, og det tror jeg er et veldig bra kjøp til ditt bruk. ellers é jo den Samsung I200(?) en aktuell mobil.
Deem Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg bryter 2000kr regelen med en telefon som jeg vurderer å gå for selv: https://prisguiden.no/product.php?productId=73614 Har mange smart funksjoner og er en telefon som får god kritikk fra brukere... Men om 500kr + er uaktuelt så syns jeg at E51 ser ut som et greit kjøp. Om du kan leve uten norsk garanti på fem år får du telefoner til en bedre pris herifra. Da kommer den jeg nevnte på rundt 1850 pluss frakt EDIT: Tok en nærmere titt på E51 og leste amobils test av den og det ser ut som en digg telefon, vurderer den faktisk selv nå ... Endret 22. august 2008 av Deem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå