Gå til innhold

Starte ny char - Noen joine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd du er en PvE carebear, ja. :D

 

Fordi det er mye lettere å lvle på en PvE server, og sanke penger osv. Så da ville folk ha lvlet en char til 70, så fyttet over til e PvP server etterpå. Det er også slik for gold farmers, at de ville ha farmet på en PvE server, for så å flytte characteren rundt til PvP servers.

Lenke til kommentar

Oioi. Jeg har akkurat startet en ny char på Stormscale for å spille med kæmmiser. Og her viser det seg at det spiller fullt av folk herfra!

 

Jeg har faktisk sett et par folk med <Diskusjon> men tenkte ikke noe mer over det. :wee:

 

Har det seg slik at jeg er i tjommisguild for øyeblikket, men kanskje en whisper eller fem blir lagt ut senere.. :)

Lenke til kommentar
Oioi. Jeg har akkurat startet en ny char på Stormscale for å spille med kæmmiser. Og her viser det seg at det spiller fullt av folk herfra!

 

Jeg har faktisk sett et par folk med <Diskusjon> men tenkte ikke noe mer over det. :wee:

 

Har det seg slik at jeg er i tjommisguild for øyeblikket, men kanskje en whisper eller fem blir lagt ut senere.. :)

 

cheers ;)

Lenke til kommentar
Hvor aktiv krever dere at man er vis man joiner?

 

Det eneste vi krever er at du sier ifra, hvis du bir offine mere enn 4 dager. 4 Dager = status som inaktiv (hvis du ikke sier ifra du skal borte) 7 dager offine uten beskjed = kick fra guilden.

 

Det er det eneste vi krever.

 

Velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Er ikke 7 dager litt strengt i et så ferskt opplegg?

 

Synes ikke det. 7 dager offline er en hel uke. Det er ikke så mye å forlange å si ifra hvor du skal, hvis du går offine for 7 dager i strekk.

 

Jeg forventer at mange hopper av, og jeg forventer at mange hopper av uten å si ifra. Derfor gjør jeg det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...