Ihasabucket Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Heisann dere.. Etter at pc\en ikke ville spille av noen lyder i dete hele tatt kj;rte jeg en systemgjennopptrettning Jeg visste ikke at alle innstillinger og slikt ville bli tilbakestilt,, uanset.. Som dere kanskje har sett kan jeg ikke skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet,, ';[ ja det er disse tegnene som kommer istedetet ';[ Det skyldes at pc\en skriftspr[k er satt til engelsk,, men hver gang jeg skifter det til norsk hopper det automatisk tilbake til engelsk n[r jeg g[r ut,, jeg pr;vde tilogmed [ slette engelsken fra spr[kinnstillingene,, men den kom fortsatt tilbake,, jeg har ogs[ restartet pc\en uten resultat,, Trenger desperat hjelp,, p[ forh[nd takk
Ihasabucket Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 shift+alt samtidig, gitt sorry,,, hva mener du med det_______ 'sj no kan jg fan ikke skrive sp;rsm[ltegn ehller,, er som om alt har byttet plass
Hjelkrem Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Trykk, Shift+Alt, samtidig, en gang. Til..venstre, på tastaturet, du veit..den knappen med ei pil som peiker opp + en knapp det står Alt på. Svipp svopp
Ihasabucket Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 (endret) Trykk, Shift+Alt, samtidig, en gang. Til..venstre, på tastaturet, du veit..den knappen med ei pil som peiker opp + en knapp det står Alt på. Svipp svopp okey, skal vi se da... ';[ nei det hjalp desverre ikke edit> fikk du med deg at innstillingen i inndataspr[k skiftes automatisk_ Endret 5. august 2008 av Diskutereren
PerB Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du har tydligvis både engelsk og norsk tastaurstøtte installert. Under instillinger kan du sette Standard inndataspråk (sett til Norsk bokmål). Ruten under må inneholde Norsk Bokmål tastaturoppsett. Du kan i tillegg fjerne Engelsk tastaturoppsett slik at du slipper å få maskinen over på engelsk tastatur ved vanlig tastetrykking. Ellers er standard bytte mellom tasturspråk: VenstreAlt+Skift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå