Gå til innhold

Hvilken mp3 spiller ?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt meg til å kjøpe en ny mp3 spiller og da er jeg ute etter

 

-Lyd (Synes lyden på sony Ericssons sine Walkman mobiler er bra)

-Den skal kunne spille video

-Trenger ikke og være så veldig stor

-Og ikke så alt for dyr

 

Hvis dere finner en som jeg kunne likt så bare gi meg en link :)

Og hvis dere vet om et nettsted der de selger produktet billig så bare send en link. (Kan godt være utenlands)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, vet du om noen billige steder å få kjøpt den fra ?

I linken fra mitt første innlegg kommer du til Apple store. Der kan du også bestille den med og uten gravering på baksiden - fraktfritt og sendt innen 24 timer. Jeg kjøpte min iPod der, er kjempefornøyd!

 

Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort.

Ikke overraskende at det kommer fra en som selger de, men...

Lenke til kommentar
Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort.

Ikke overraskende at det kommer fra en som selger de, men...

 

Pst. Han linket ikke til egen nettbutikk, og de er ikke alene om å selge D2 (selv om de antagelig har best utstyrsvalg). D2 er en finflott spiller, ingen tvil om det.

 

 

(For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. :) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
(For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. )

 

 

Jaså? Mener du at det gir dårlig lyd ?

 

 

 

Kommer helt an på perspektivet. En mann som har vært handicappet hele livet vil være superhappy for å kunne krabbe, men en maratonløper som måtte begynne å krabbe hadde neppe vært det

Lenke til kommentar
(For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. )

 

 

Jaså? Mener du at det gir dårlig lyd ?

 

 

 

Kommer helt an på perspektivet. En mann som har vært handicappet hele livet vil være superhappy for å kunne krabbe, men en maratonløper som måtte begynne å krabbe hadde neppe vært det

Det sa meg ingen ting? Hva hadde hvert best, en walkman telefon fra sony ericsson med ørepluggene som følger med, eller iPod nano med Koss spark plug?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det sa meg ingen ting? Hva hadde hvert best, en walkman telefon fra sony ericsson med ørepluggene som følger med, eller iPod nano med Koss spark plug?

 

Med stor sannsynlighet en ipod nano med sparkplug. Men når du først skal kjøpe spiller så kan du jo godt koste på deg noe med skikkelig lyd, for begge alternativene du nevnte er å regne som langt, LANGT ned på lista over kombinasjoner som høres ok ut.

 

Med dine krav, ville jeg anbefale en av sony sine spillere - siden de kommer med gode propper og du dermed har alt du trenger når du får spilleren. De er dessuten veldig gode, milevis foran det apple driter ut

Lenke til kommentar
Det sa meg ingen ting? Hva hadde hvert best, en walkman telefon fra sony ericsson med ørepluggene som følger med, eller iPod nano med Koss spark plug?

 

Med stor sannsynlighet en ipod nano med sparkplug. Men når du først skal kjøpe spiller så kan du jo godt koste på deg noe med skikkelig lyd, for begge alternativene du nevnte er å regne som langt, LANGT ned på lista over kombinasjoner som høres ok ut.

 

Med dine krav, ville jeg anbefale en av sony sine spillere - siden de kommer med gode propper og du dermed har alt du trenger når du får spilleren. De er dessuten veldig gode, milevis foran det apple driter ut

Okey, har du noen å anbefale ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...