Gå til innhold

Sinbad sjøfareren på tv2 zebra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Noen som kan hjelpe meg å få tak i sesong 2 av denne serien? Kjøp eller nedlasting er like bra. Eneste krav er at det ikke er dubbet og at kvaliteten er god nok til at det ikke er slitsomt å se på.

 

Forandringene i Sesong 2 ("tøffere" Sinbad, ny dame, ingen rød tråd i episodene, etc.) skuffet mange Sinbad-fans, og gjorde den langt fra like populær som sesong 1. Dette gjør den vanskelig å få tak i nå.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å få tak i sesong 2 av denne serien? Kjøp eller nedlasting er like bra. Eneste krav er at det ikke er dubbet og at kvaliteten er god nok til at det ikke er slitsomt å se på.

Sesong 2 er såvidt jeg vet ikke på dvd. Skulle gjerne fått tak i den selv, da jeg liker den bedre enn den første sesongen. Zen Gesner er mye mer mann, og jeg foretrekker Bryn.

 

Uansett, en herlig serie. Eneste som trekker ned nå, i forhold til da jeg var tolv år, er at de slåss på presis samme måte hver eneste gang. Det blir litt kjedelig hvis man ser flere episoder etter hverandre.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å få tak i sesong 2 av denne serien? Kjøp eller nedlasting er like bra. Eneste krav er at det ikke er dubbet og at kvaliteten er god nok til at det ikke er slitsomt å se på.

Sesong 2 er såvidt jeg vet ikke på dvd. Skulle gjerne fått tak i den selv, da jeg liker den bedre enn den første sesongen. Zen Gesner er mye mer mann, og jeg foretrekker Bryn.

 

Uansett, en herlig serie. Eneste som trekker ned nå, i forhold til da jeg var tolv år, er at de slåss på presis samme måte hver eneste gang. Det blir litt kjedelig hvis man ser flere episoder etter hverandre.

 

Enig i at serien er herlig. LANGT fra det beste som er laget selvsagt, men man blir i godt humør av å se på.

 

Vedr. sesong 1 vs 2 kunne jeg imidlertid ikke vært mer uenig. Sesong 2 er veldig bra og har betydelig bedre kampscener og effekter enn sesong 1. Sesong 1 er likevel etter min mening suverent best.

 

Historiene i sesong 1 er mye mer varierte og uforutsigbare, samtidig som det er flere røde tråder: Finne DimDim, befri Dermot (Meaves bror) fra forbannelsen til Rumina, samt lære mer om armbåndene. Med tanke på dette siste sier det seg selv at serien mistet mye da Meave forsvant. Kjemien mellom Sinbad og Meave var også veldig god. Bryn har ikke denne kjemien, og historien hennes er ikke særlig spennende. Hun har dette armbåndet, men det er nok av andre som har det. Savner også de stadige møteten med de tre erkefiendene fra sesong 1; Rumina, faren og djevelen. Sinbad har blitt tøffere i sesong 2, men kanskje litt for tøff. Føler mannskapet i alt for stor grad kommer i bakgrunnen, samtidig som han var mer sympatisk og smart i sesong 1. Likte forøvrig Sinbads sekkebukser i sesong 1 bedre enn de trange skinnbuksene i sesong 2 :)

 

Men som sagt; liker også sesong 2 veldig godt, og jakter derfor på denne nå.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...