Gå til innhold

Tlf nr - Madla leir


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Skal i morgen tidlig ut på en tjenestereise til Madla for et MJK opptak og skulle så gjerne hatt telefonnr til vakta på leiren, eller gjerne transporten om du har det. Kunne sikkert ha funnet nr selv med en FISbasis maskin, men er midlertidig ikke på en base, og har heller ikke mulighet til å komme meg til en.

 

Takker for eventuelle raske svar! Sårt trengt!

 

-- Tony.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring forsvarets telefonsentral i Bergen.

husker ikke nummeret heeeelt i farten.

evt kan du jo ringe 03003, forsvarets felles telefon-nummer eller 06006, forsvarets servicedesk.

 

Tror jeg hadde valgt 03003, som er Forsvarets sentralbord. Stakkarene på FDS Helpdesk får mange nok teite henvendelser, om de ikke skulle fungere som sentralbord i tillegg.

Lenke til kommentar
Ring forsvarets telefonsentral i Bergen.

husker ikke nummeret heeeelt i farten.

evt kan du jo ringe 03003, forsvarets felles telefon-nummer eller 06006, forsvarets servicedesk.

 

Tror jeg hadde valgt 03003, som er Forsvarets sentralbord. Stakkarene på FDS Helpdesk får mange nok teite henvendelser, om de ikke skulle fungere som sentralbord i tillegg.

 

nå for tiden er det passe rolig der, ferietider er gode tider for FDS Servicedesk...

selv om de i utgangspunktet ikke er en telefonsentral så har de minst like god oversikt over telefon-nummere som sentralen.

rolig en del bedre oversikt...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Ring forsvarets telefonsentral i Bergen.

husker ikke nummeret heeeelt i farten.

evt kan du jo ringe 03003, forsvarets felles telefon-nummer eller 06006, forsvarets servicedesk.

 

Tror jeg hadde valgt 03003, som er Forsvarets sentralbord. Stakkarene på FDS Helpdesk får mange nok teite henvendelser, om de ikke skulle fungere som sentralbord i tillegg.

 

nå for tiden er det passe rolig der, ferietider er gode tider for FDS Servicedesk...

selv om de i utgangspunktet ikke er en telefonsentral så har de minst like god oversikt over telefon-nummere som sentralen.

rolig en del bedre oversikt...

 

Det er jeg smertelig klar over, for kvaliteten på dem som besvarer telefonen på sentralbordet er under enhver kritikk, men som jeg sa - stakkarene på 06006 får nok teite henvendelser, så de trenger ikke flere. Det er ferietider der også, så de har sikkert tilpasset bemmaningen i henhold til forventet pågang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...