Gå til innhold

Creative Zen Vision:M viser ingen teikn til liv, tips?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Eg har no tatt fram igjen min Creative Zen Vision:M 30 GB etter å ha ligge på loftet i eit halvanna års tid pga defekt skjerm. Den har fått eit par fine støytar og har synlege skademerker på seg, men spelaren fungerte fint bortsett frå skjermen då eg la den vekk. No når eg kobla den til pc-en igjen, viste den ingen teikn til liv i det heile. Eg har prøvd resetknappen og, fungerte ikkje. Kan vel ikkje berre bli heilt ødelagt ved å ligge i ro og avslått i ein lengre periode? Er det andre metoder for å få den til igang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Creative Zen Vision:M

 

Detach the Zen Vision:M player from your PC , and ensure that the unit is off.

 

If the battery is too low, charge the battery fully before continuing

Slide the Power switch towards the Power icon and hold the switch in the Power On position.

 

3. Push the end of a pin-like object (for example, a straightened paper clip) into the reset hole,

 

press gently and remove.

Fungerte ikkje. Når eg koblar an til pc-en så veit eg jo ikkje om an ladar eller ikkje, er eit problem i løysinga her.

 

Recovery Tool fungerte heller ikkje sidan mp3-spelaren ikkje er kobla til pc-en sjølv om kabelen er i.

Administrator, No supported device connected
Lenke til kommentar

Samson hadde komme i kontakt med ein fyr i Nordsjøen, og han fiksa opp skjermar og slekt. Han sa at det var lettare enn ein trudde å få tak i ny skjerm og erstatta den ødelagte. Etter det tok han turen innpå Ebay, fann til denne typen spelar og bestilte. Får sjå om me får det til når den kjem, no er problemet å få liv i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...