Gå til innhold

Stort bilde til liten pris.


Anbefalte innlegg

Hepp!

Driv og snekrar saman kjellerstue/oppholdsrom og må vel slenge inn ein TV der òg. Har lyst på relativt stor bildeflate (minst 42"), men til ein overkommeleg pris då rommet sikkert blir dyrt nok i seg sjølv.

Har kikka lit på denne frå Samsung:PS-50C62

Nokon som har noko å seie om den, evt. har andre forslag? Vi snakkar ftr om ein prislapp på 10k og nedover.

Kjem til å bli brukt med DVD og riks-tv tuner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, okay. Hadde håpa meir på eit "YES, GO, KJØP!"-svar, menmen. ^^

Men sei at eg tar til takke med 42" og samtidig set ned maksprisen til 7-8k. Nokre åpenbare anbefalingar? Skal dog seiast at størrelse er viktigare enn bildekvalitet i dette tilfellet, då det som blir kobla til den ikkje akkurat er top-notch greier. Synd, men slik vart det denne gongen. Med andre ord. "super bildekvalitet" er ikkje det eg strebar etter, men bra bilde hadde likevel vore kjekt. :)

 

Skriv eg usamanhengande no? Skal eg gå og legge meg? Ja.

Lenke til kommentar

10k er berre eit absolutt maksimum eg kan sette av til TV'n. Brukar eg 8k på TV kan eg kanskje bruke 2k ekstra på ein god sofa. Eller ein fin benk å sette TV'n på. :green: Er ikkje sikker på om eg er ute etter ein "god" TV. Er vel heller berre ute etter ein "god nok" TV. Stor TV ser tøft ut på veggen.

 

=/

 

Eg forvirrar meg sjølv her.

 

Hvis vi seier at bldet bør vere omtrent like bra som på Tatung 32tommaren vi har i stua (den som absolutt alle har). Då er bildet godt nok for meg. Klarar ein 50" til 10k det?

 

Edit:

Etter å ha vore nede og målt opp litt og sånn slår eg berre frå meg 50". 42" får vere nok.

Ser ut til at i 42" plasma-kategorien, så er det ofte Panasonic som skil seg ut. Er det noko i det?

Denne f.eks? https://prisguiden.no/product.php?productId=90942

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...