Gå til innhold

bling på gutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg syns egentlig at bling KAN være fint, jeg. Men bare hvis man står for det selv, liksom. Det er teit å ta bling bare fordi '' alle de andre gjør det ''. Men hvis du syns det er fint, og føler at det er DEG, så ser jeg ikke noe som kan stoppe deg hvis du vil ha bling. Det får være opp til deg selv, og ikke alle andre å avgjøre. :)

Lenke til kommentar
Her er tråden for deg som vil diskutere bling på gutter, hva syns dere om bling på gutter? er det mange med det? vil ta det men er ikke sikker.

 

 

Hmm.... Når du sier at du muligens vil ta bling, hva mener du da? Mener du hull i øret? Personlig liker jeg ikke det på gutter - og da jeg kom på skolen en dag et par uker før ferien og en av guttene kom bort til meg og sa; "hey *****, vi har like øredobber jo!!" ble jeg ikke mer positiv :) De var veldig flashy til å være på en gutt; ganske store, firkantede øredobber med blanke stener :p

 

Når det er sagt kan det sikkert funke på noen... ;) Om du tenker på å ta hull i øret og du ikke er sikker, så koster det jo ikke allverden, og om du ikke liker det så kan du ta de ut, så gror hullet(hullene) igjen av seg selv ganske raskt ;)

Lenke til kommentar
Iflg. Ludde, gjør man det :)

 

Man lærer noe nytt hver dag ;)

 

Ja!

 

Men for all del ludde, det er et diskusjonsforum, og du har friheten din til å diskutere og komme med utsagn om hva du synes om bling :) For all del

 

Og nettop det gjorde jeg, mange takk. Men ja, jeg mente vel bokstavelig talt ikke at personene var løse på tråden. Billige som i fatteslige egentlig, men det var et særdeles teit bruk av ordvalg, så den tar jeg.

 

Og nei, personer som kjøper en heftig diamant til både en og to og fem tusenlapper (om det finnes noen av dem) så er de jo selvfølgelig ikke fattige. Men jeg studerer vel ikke om en bling er ekte eller ikke, går ikke bort og spør om jeg kan prøve å skjære i en glassrute med den akkurat. Men for å gjøre 3 poster til en -> Jeg liker ikke bling, jeg syns det er stygt og der var min mening, så nå tier jeg.

Lenke til kommentar
Uff, nei, tacky, wannabe Beckham, sossete. Alt stemmer! Bling er not.

Litt som deg selv? :!:

 

Men enig i at det er tacky med bling på gutter.

 

Som meg selv? Hadde jeg ville vært soss, hadde jeg vært definisjonen på ordet. Men fra spøk til revolver, det ser ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...