Gå til innhold

Organisert demonstrasjonstog mot moms på TG (og dataparties generelt) i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt klart med. Droppa TG 08 For å kjøpe speilrefleks så hvis skattemyndighetene har skyld i at det ikke blir noe TG 09, ja da vet jeg ikke hva jeg gjør! Spesielt fordi begrunnelsen til skattemyndighetene er helt på jordet! Jeg drar på TG for å spille og være "sosial" ikke dor å leie Internett!

 

Bare vi får satt opp tider og lignende så skal jeg se om jeg får lagd noen plakater og lignende ;)

Lenke til kommentar

Det beste er vel om noen i Kandu organiserer en demonstrasjon. slikat man får inhentet det man trenger av tilatelser.. gjerne med en liten sak utenfor stortinge før man går opp til regjeringskvartalet og roper på Giske.. Som lovte å støtte TG.. hvor er han nå ?

Lenke til kommentar

Jeg kommer antaglgvis bare GI meg en tid, på torsdag er det øya da.... og onsdag...

 

 

EN TIGN!!! Jeg kjenner Trine Skei Grande hun er 3 meningen til min mor, så jeg sendte henne en sms tidligere i dag og sa takk for at hun støtter oss, hun sa hun skulle gjøre alt for å få TG til å bli skatefritt, Hvis vi får vite en tid på Demostrasjon, så siet jeg fra til henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...