Gå til innhold

Sony Ericsson trekker Sony ned


Anbefalte innlegg

Hvilken modell kommer CDS-65 sammen med som standardtilbehør? Har ikke sett det sammen med en eneste walkman-modell i hvert fall. Og hvem vil drasse rundt på et stort stativ når Sony Ericsson kunne klart å lage en dedikert utgang til 3.5mm jack og en egen til lading/dataoverføring. Jeg har mer enn nok peiling, det er bare det at du ikke har klart å forklare til meg hvorfor en utgang som gjør alt er bedre enn flere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken modell kommer CDS-65 sammen med som standardtilbehør? Har ikke sett det sammen med en eneste walkman-modell i hvert fall. Og hvem vil drasse rundt på et stort stativ når Sony Ericsson kunne klart å lage en dedikert utgang til 3.5mm jack og en egen til lading/dataoverføring. Jeg har mer enn nok peiling, det er bare det at du ikke har klart å forklare til meg hvorfor en utgang som gjør alt er bedre enn flere.

 

Jeg kommer ikke til å klare å overbevise deg, for du har allerede bestemt deg for at flere ledninger og flere kontakter er best.

Man kan jo selvfølgelig bruke den medfølgende kabelen til å putte rett i usb porten. Man trenger jo ikke dra rundt med hele CDS stativet. Så jeg tror kanskje du overdriver problemet litt?

Og music stand er jo en kjekk sak som gjør at du kan dele din musikk med andre, samtidig som du lader telefonen, og tilkoblingen skjer enkelt og greit med å kun klikke på telefonen. Man trenger altså ikke koble i flere ledninger for å gjøre dette. Ser du at det kan være en fordel?

CDS-65, eller lignende stativ, følger med SE's toppmodeller i UIQ serien. Kabelen følger med samtlige telfoner, også walkmanmodellene.

 

"Walkman" uten 3.5 jack.

 

Fiks den.

 

Jepp, det er dumt å ikke ha en 3,5mm jack.

 

Jepp, derfor leveres de fleste SE med en 3,5mm jack overgang. Lurt.

Lenke til kommentar

Som musikkspiller så er det veldig dårlig at man, som sagt tidligere, ikke følger bransjestandard og har vanlig 3.5mm jack inngang rett i telefonen. Mini-USB til lading kunne gjerne og vært standard til overføring og lading.

 

Det er litt ubegripelig hvorfor noen kan mene noe annet egentlig.

 

Jeg er forøvrig helt enig i at det at SE klarte å putte en mikrofon inn i pkluggen man setter sin 3.5mm jack er en bra ting. Men at dette er standard og ikke ekstrautstyr er dumt for min del, for jeg har brukt funksjonen svært sjeldent. Og om man glemmer å ta med mellomkoblingen fra telefon til headsett blir jeg smått lei meg der jeg sitter på en buss eller lignende.

Endret av fiwel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...