purplegryphon Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 hei. jeg har nettop mekka en cs 1.6 dedicated server. servern er oppe(jeg kan se den ifra server listen i steam) men kompisene mine får ikke till å joine. var noen som sa at det var noe med en eller anen sv_ greie som måtte fikses. takker for svar:) skriver på farten så har ikke tid till å bruke søkefunksjonen
raw-power_Steffan Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 hei. jeg har nettop mekka en cs 1.6 dedicated server. servern er oppe(jeg kan se den ifra server listen i steam) men kompisene mine får ikke till å joine. var noen som sa at det var noe med en eller anen sv_ greie som måtte fikses. takker for svar:) skriver på farten så har ikke tid till å bruke søkefunksjonen du må ha amx mod for at det skal funke online.
purplegryphon Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 (endret) hvor er det jeg må skrive inn sv_lan o da? og sorry. veldig noob på dette Endret 31. juli 2008 av purplegryphon
Sadfez Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 (endret) I console. Står mere om dedicated server her. btw. det er 0 som i null, ikke o Endret 31. juli 2008 av Sadfez
purplegryphon Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 I console. Står mere om dedicated server her. btw. det er 0 som i null, ikke o nå har jeg installert amx modden:) er det noe mer? skall jeg skrive sv_lan 0 i ingame-consollen eller i dedicated?
Sadfez Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 nå har jeg installert amx modden:)er det noe mer? skall jeg skrive sv_lan 0 i ingame-consollen eller i dedicated? Er vel i dedicated vil jeg tro. Om det er noe du ikke får til, så følger du bare listen i linken over.
purplegryphon Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 nå har jeg installert amx modden:)er det noe mer? skall jeg skrive sv_lan 0 i ingame-consollen eller i dedicated? Er vel i dedicated vil jeg tro. Om det er noe du ikke får til, så følger du bare listen i linken over. hat skrevet sv_lan 0 i dedicated men kompisene mine får forsatt ikke till å joine :-(
Skumtroll Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 hei. jeg har nettop mekka en cs 1.6 dedicated server. servern er oppe(jeg kan se den ifra server listen i steam) men kompisene mine får ikke till å joine. var noen som sa at det var noe med en eller anen sv_ greie som måtte fikses. takker for svar:) skriver på farten så har ikke tid till å bruke søkefunksjonen du må ha amx mod for at det skal funke online. MÅ ikke ha amx, nei. Du må åpne portene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå