Gå til innhold

The Sims 2 - Få simmer til å flytte i lag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å spille sims 2 igjen etter et langt opphold. Har nylig installert Fritid og Ikea stæsj. Nå ønsker jeg at 2 simmer skal flytte i lag. Og kanskje gifte seg. Men jeg finner ikke noe sånt mer. Jeg mener å huske at man kunne klikke på den andre simmen, så forslag. Det eneste jeg får opp er overnatting. Har prøvd flere ganger med flere forskjellige simmer. Alle har 100 på forhold, så det skal ikke være noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I The Sims 2 er det mange flere interaktive muligheter enn i 1'rn så har du prøvd å trykke på "Mer..." boksen etter at du har trykket på en sim du har 100 i forhold til? Det er også viktig at du har 100 i begge typer forhold, 100/100 altså. Tror det skal være under "Foreslå" faktisk, og så forlovelse/flytte inn/overnatte.

Skrevet (endret)

Har de to simmene begge to en "crush" eller er de in "love"? Og er de begge voksne, dvs ikke ungdommer? Vet du om en av dem kanskje er gift fra før? Jeg tror det er ting som er avgjørende for om muligheten kommer opp.

Endret av Tabris
Skrevet

Kanskje den ene simmen er generert og ikke bor på samme "sted" som du. jheg hadde ett problem med ei som jeg ikke fikk gifta meg med og da fant jeg ut at hun ikke bodde noe sted

Skrevet
Det er sannsynlig at den andre simmen er forlovet/gift fra før av.

Det skulle ikke ha noe å si, utroskap og flerkoneri er tillatt i Sims, så vidt jeg vet. xD

Skrevet

Ja, hvis han/hun du er forlovet/gift med ser at du er utro (en romantisk klem kan være nok) så vil han/hun ofte bryte forlovelsen/skille seg.

Skrevet

Har prøvd med 2 simmer nå. De er begge forelsket i hverandre, den stor kjærligheten 100/100 osv... Men får ikke opp noe om å flytte inn eller forlovelse. Eneste som kommer opp under foreslå er overnatting.

Skrevet

Nei, de er ikke gift eller forlovet. Han ene bodde sammen med en annen sim før. Om de var gift eller forlovet husker jeg ikke. Men det står ingenting om det nå. HUn var sammen med en annen før, men han er død.

Det med å komme seg ut av et forhold får jeg heller ikke til. En sim ble tatt på fersken, men fikk ikke opp noe om å bryte forlovelsen. Jeg lot de slåss en stund, men ingenting. Det eneste jeg fikk til var flytt ut på datamaskinen. Nå har jeg imidlertid fått de til å bli venner igjen. Det er ikke den store kjærligheten, men de er forelsket, og har 100/100. Jeg får heller ikke disse til å flytte i lag. Og hun kan vel ikke flytte inn hos noen andre heller, siden hun er forlovet med han?

Jeg har også en annen sim som akkurat er blitt voksen. Hun har funnet den store kjærligheten. Han er en tilfeldig sim hun har møtt. Ingen jeg styrer altså. Heller ikke før jeg opp noe om flytt inn eller forlovelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...