Gå til innhold

Warhawk kjøpt i US ps store funker plutselig på min norske account.


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

flere som har opplevd dette. Testet bare i dag for morroskyld da jeg hadde tenkt å kjøpe en europeisk utgave i tillegg. (kjøpte denne på slump). Plutselig fikk jeg startet spillet med min norske account og spilt som bare det. Da blir det nok billige expansions fra US store på meg også :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult. Jeg visste ikke at dette hadde vært et problem engang jeg.

 

 

OT spørsmål:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan kjøper man ting på US Store? Jeg har laget konto men jeg kan jo ikke bruke Visa når adressen som er forbundet med visakortet ikke er den samme som er forbundet med PSN-kontoen.
Lenke til kommentar
Hehe.. kunne ha sagt i fra før ett år siden om dette. Har da alltid kjøpt PSN spill på US store med US kontoen, for så å spille på min norske konto. ;)

 

Warhawk har bare fungert på en konto tidligere, men en patch av nyere dato har endret dette. Tror GT5:Prologe har samme opplegget på den nedlastbare versjonen.

Lenke til kommentar
OT spørsmål:

Hvordan kjøper man ting på US Store? Jeg har laget konto men jeg kan jo ikke bruke Visa når adressen som er forbundet med visakortet ikke er den samme som er forbundet med PSN-kontoen.

 

Snodig, jeg har ingen problemer med å kjøpe ting på US store med Visa selv om konto adressen er adressen til Electronics Arts, Redwood City.

 

Hva skjer når du prøver å kjøpe noe?

Endret av Snerk
Lenke til kommentar
Hehe.. kunne ha sagt i fra før ett år siden om dette. Har da alltid kjøpt PSN spill på US store med US kontoen, for så å spille på min norske konto. ;)

 

Warhawk har bare fungert på en konto tidligere, men en patch av nyere dato har endret dette. Tror GT5:Prologe har samme opplegget på den nedlastbare versjonen.

Jepp jeg har lastet spillet ned fra Ps store og det funker bare på den ene kontoen, men vet noen om det har endret seg. Har det kommet en ny patch til spillet eller har den nye updaten ordnet det? :)

Lenke til kommentar
Warhawk har bare fungert på en konto tidligere, men en patch av nyere dato har endret dette. Tror GT5:Prologe har samme opplegget på den nedlastbare versjonen.

 

Jepp.. så nå at det står at denne er kjøpt av min US account, men kan lastes ned og spilles av andre med brukeren på sin PS3.. altså kan dette tyde på at Warhawk nå er mulig å gi bort til 5 venner :p

Lenke til kommentar
OT spørsmål:

Hvordan kjøper man ting på US Store? Jeg har laget konto men jeg kan jo ikke bruke Visa når adressen som er forbundet med visakortet ikke er den samme som er forbundet med PSN-kontoen.

 

Snodig, jeg har ingen problemer med å kjøpe ting på US store med Visa selv om konto adressen er adressen til Electronics Arts, Redwood City.

 

Hva skjer når du prøver å kjøpe noe?

 

Jeg vet ikke, for jeg tør ikke trykke Continue på det skjemaet der det står: Enter the billing address that is on file with your credit card company. Jeg kan jo ikke skrive min egen adresse der. Der det står State/Province stopper det opp for meg. Fordi PSN-kontoen er registrert i usa er jo ikke Norge å finne på den lista som dukker opp der.

Funker det å bare la den amerikanske adressen stå der og håpe på det beste?

 

Edit: OK, det funket når jeg bare lot den amerikanske adressen bli stående. :blush:

Jeg er litt pyse når det gjelder slike ting jeg. Tenk om den idrettsarenaen langt oppi Alaska som jeg har "lånt" adressen av får vite at jeg holder på med dette. :ermm:

 

Men takk for hjelpen Snarkster. Nå kan/tør jeg endelig kjøpe ting fra US Store. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...