Gå til innhold

Trenger WoW PC til 6000, skjerm ekskludert


Anbefalte innlegg

Heisann

 

For 1,5 år siden fikk jeg hjelp her, og kom sammen med PC-en som står i signaturen min.

Nå kommer jeg med en utfordring:

 

PC-en jeg sitter på nå, krasjer når jeg spiller WoW, surfer på nettet, bruker kalkulator, og når jeg skal ta den av. Jeg trenger ny!

 

Vil helst ikke bruke mer enn 6,000 kroner, for WoW krever ikke mer enn en 6,000kroners maskin.

Jeg har skjerm, høytalere/headset, mus og tastatur.. Jeg har også en 149GB harddisk som jeg tror skulle holde? I tillegg til en 500GBekstern harddisk. Trenger bare resten.

NB: Pris må inkludere bygging av PC!

 

OBS: Så denne i en annen post: AMD Phenom 9850 <- Er den nice? :)

Endret av Toppris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at du har behov for ny maskin? Test om en formatering hjelper og sjekk temperaturer nå i sommervarmen for en E6400 er mer enn god nok for å dra wow :)

 

 

Jeg mener den pcen du hadde er grei og vil holde hvertfall til vintern kommer :)

 

Ggjør som Tydeus sa, formater, legge inn et godt virus programm osv...

Lenke til kommentar
Heisann

 

For 1,5 år siden fikk jeg hjelp her, og kom sammen med PC-en som står i signaturen min.

Nå kommer jeg med en utfordring:

 

PC-en jeg sitter på nå, krasjer når jeg spiller WoW, surfer på nettet, bruker kalkulator, og når jeg skal ta den av. Jeg trenger ny!

 

Vil helst ikke bruke mer enn 6,000 kroner, for WoW krever ikke mer enn en 6,000kroners maskin.

Jeg har skjerm, høytalere/headset, mus og tastatur.. Jeg har også en 149GB harddisk som jeg tror skulle holde? I tillegg til en 500GBekstern harddisk. Trenger bare resten.

NB: Pris må inkludere bygging av PC!

 

OBS: Så denne i en annen post: AMD Phenom 9850 <- Er den nice? :)

 

Utifra specs så ser jeg at du har Hyper type-r som psu, kan godt være at det er denne som lager trøbbel for deg og at du må bytte den.

 

Corsair 550W for ca 550 kr + et 4870Ati skjermkort burde være nok til at du skal få spille wow enda bedre ;)

Lenke til kommentar
men fyren ønsker seg ny pc skjønner ikke dere det

 

Ser at fyren har lyst på ny pc, men bare kommer med en ide for den billigste løsningen. Ser nemlig ikke behov for at han trenger ny pc ved sitt bruk....kjekt med skrytefaktor, men vil du bli tøffere av det eller vil du bare ha noe å slå i bordet med overfor kammerater? Som han andre her skreiv og, formater evt. bytt psu og stapp inn ett ATI4870! Dette er uansett 2 komponenter jeg vil anbefale for den nye maskina enten han vil kjøpe helt ny eller bare gjøre en kjapp oppgradering

Lenke til kommentar
Heisann

 

For 1,5 år siden fikk jeg hjelp her, og kom sammen med PC-en som står i signaturen min.

Nå kommer jeg med en utfordring:

 

PC-en jeg sitter på nå, krasjer når jeg spiller WoW, surfer på nettet, bruker kalkulator, og når jeg skal ta den av. Jeg trenger ny!

 

Vil helst ikke bruke mer enn 6,000 kroner, for WoW krever ikke mer enn en 6,000kroners maskin.

Jeg har skjerm, høytalere/headset, mus og tastatur.. Jeg har også en 149GB harddisk som jeg tror skulle holde? I tillegg til en 500GBekstern harddisk. Trenger bare resten.

NB: Pris må inkludere bygging av PC!

 

OBS: Så denne i en annen post: AMD Phenom 9850 <- Er den nice? :)

 

Utifra specs så ser jeg at du har Hyper type-r som psu, kan godt være at det er denne som lager trøbbel for deg og at du må bytte den.

 

Corsair 550W for ca 550 kr + et 4870Ati skjermkort burde være nok til at du skal få spille wow enda bedre ;)

 

Blir ikke det litt overkill?

Lenke til kommentar

Er visstnok forvirringer her!

 

For 1,5 år siden fikk jeg hjelp her, og kom sammen med PC-en som står i signaturen min.

 

PC-en jeg sitter på nå, krasjer når jeg [...]Jeg trenger ny!

 

Man burde vel nesten se at det er 2 forskjellige PC-er? Den jeg kjøpte for 1,5 år siden, og den jeg sitter på nå, er faktisk ikke den samme.

 

Specs for denne maskin:

 

Windows XP Home SP3

Hovedkort: Intel i915P/i915 Revision B1 (North Bridge), Intel 82801FB (ICH6) Revision B (South Bridge)

CPU: Intel Pentium 4 540, 3,2Ghz

Socket: 775LGA

Minne: DDR PC3200, 512x2

Skjermkort: Radeon X600/x550 Series, 256MB

 

PC-en nærmer seg 4 år gammel snart.

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...