Gå til innhold

LG eller Sony?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og.

 

Designmessig så er LG-en langt penere enn Sony skjermen.

 

Hvilken skjerm som er best av disse to er mer smak enn behag. Sonyen har ganske fint bilde og jeg har sett litt dvd på en slik og dette så ganske pent ut. LG-en er ikke et hestehode bedre så det er uansett snakk om detaljer...

Endret av Bava
Lenke til kommentar
Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og.

 

Designmessig så er LG-en langt penere enn Sony skjermen.

 

Hvilken skjerm som er best av disse to er mer smak enn behag. Sonyen har ganske fint bilde og jeg har sett litt dvd på en slik og dette så ganske pent ut. LG-en er ikke et hestehode bedre så det er uansett snakk om detaljer...

 

 

 

Pris forskjellen der jeg har sjekket er mellom 1000 og 15000 kroner. Lurer på om det er verdt å velge Lgen?

Lenke til kommentar
Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og.

 

Designmessig så er LG-en langt penere enn Sony skjermen.

 

Hvilken skjerm som er best av disse to er mer smak enn behag. Sonyen har ganske fint bilde og jeg har sett litt dvd på en slik og dette så ganske pent ut. LG-en er ikke et hestehode bedre så det er uansett snakk om detaljer...

 

 

 

Pris forskjellen der jeg har sjekket er mellom 1000 og 15000 kroner. Lurer på om det er verdt å velge Lgen?

 

 

 

Da valgte jeg lgèn. Men får litt dårlige signaler inn på rommet. Kan jeg kjøpe antenneforsterker slik at signalene blir sterkere? Hvor i såfall og hvor mye koster det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...