Gå til innhold

Vet dere om noen student tilbud for mobilabonnement?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, emne sier vel ganske mye for seg selv.

Husker det var et super tilbud hos nutel ifjor

 

Vel.. vet ikke om noen, men er jo mange operatører som nå har tilbud som er så godt som gratis. Litt usikker på hva mer du kunne fått billigere på et eventuelt student tilbud.

Lenke til kommentar
Vet at Telenor har studentilbud på Djuice Zero, men du kommer så og si alltid billigere ut med OneCall da.

 

Telenor har noe de kaller studentfordel på superminutt og frihet. Det gir 60 minutter "gratis" ringetid. Tror det er oppstart alikvel som blir belastet.

 

Også Chess har en studentpakke! men som sagt, det er mange fine gode tilbud som konkurrerer sterkt med disse hvis det er kvanta-minutter du er ute etter og ikke stødige leverandører.

F.eks. Onecall, MTU, Tele2 Sheriff.....

Lenke til kommentar
Hei!

 

Ifra 1 august er det stopp i salg og aktivering av Student Fordel hos Telenor. De kundene som har løsningen i dag får beholde Student Fordel rabatten sin.

 

Dette til informasjon.

 

Det var vel slik at studentfordel hos Telenor måtte fornyes hver 1.august? Hvordan blir det at de kan beholde denne fordelen hvis den legges ned?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noe STUDENT-tilbud, men jeg har skaffet meg Tele2 Snakkis. Da betaler jeg bare oppstartsgefyr på 79 øre per samtale om jeg ringer mobil. Og da kan jeg ringe 50 timer i måneden. Koster bare 199 per måned i månedsgebyr. Siste måneden har jeg nå ringt 43timer til mobil. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...