Gå til innhold

Hva er punkbuster, og hvordan virker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva punkbuster er forno.

Noen som kan fortelle det? :p

Også når jeg enabler det så blir det slått av hver gang jeg starter spillet på nytt, irriterende å måtte slå på dette hele tiden.

etter 2 min på en punkbuster enablet server så får jeg beskjeden: No packet flow

Endret av Gryterett
Videoannonse
Annonse
Skrevet

punkbuster er et program som er skapt av alle de større sikkerhetsfirmaene i verden. Blant dem er CIA, FBI, SAS og KRF. Dette programmet ble skapt som et mot-tiltak mot den fryktede battlefieldserien som kommer fra det onde EA-games konsernet!

Det ble nemlig et skrikende behov for et program som kunne redde unge idioter før de ble fanget i det virituelle universet, etter at battlefieldserien kom til verden! Dette snedige programmet funker simpelten ved og kaste ut alle spillere, tilsynelatende uten grunn. Joda, de sier jo at det er på grunn av "pingen" i spillet men dette er bare en løgn for at EA ikke skal fatte mistanke og slette punkbuster!

Punkbuster ble sneket inn i Battlefieldspillene ved hjelp av superspion Macgyver. Han brukte forøvrig en penn, et viskelær og Lars Monsen for og utføre mesterstykket! Så nå finnes punkbuster overalt, og plager spillere dag ut og dag inn med og kaste dem ut av servere før de har en sjanse til og bli avhengige! Dette irriterer alle ungdommer som får spillet grenseløst, men de vil nok en dag i fremtida takke Macgyver og Monsen for og ha reddet dem fra en grusom skjebne!(se forøvrig battlefield, der finnes forklaringen på dette..)

Skrevet

Mange servere krever at du har Punkbuster innstallert før du får lov til å spille der.Dette er et program som sjekker om du har cheatsprogrammer lagt innpå harddisken din som gjør at du kan jukse under spilling.Husker dette fra den tiden jeg spillte CS 24/7 for endel år siden.Har sikkert andre funksjoner også som kan ha kommet senere,men som sagt lenge siden jeg har vært borti det.Sluttet med spilling av bl.a CS pga de mange TAPERNE som bruker cheats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...