Athelas Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg har, som sagt, Ipod Touch nå, og er veldig fornøyd med den. Det vil si at jeg ikke på skal ha en mobil først og fremst for å spille av musikk/film. Jeg har hatt en n70 så langt, og har vært moderat fornøyd med den. Synes imidlertid ikke at skjermen har vært noe tess. Jeg har hatt en hang til Nokia lenge, men det er ikke noe must. Har så langt sett på disse telefonene: Nokia N95 8GB Samsung Soul SE C902 På den ene siden er jeg veldig glad i å få mye teknologi i en telefon, men samtidig ser jeg jo at litt av behovet blir begrenset siden jeg har ipoden. Har stort sett alltid med meg begge. Når jeg tar det i betraktning, er det også litt viktig at telefonen ikke blir for stor og klumpete. Samtidig er det veldig fint om telefonen kan utfylle ipoden ved å gjøre alt det ipoden ikke kan. De viktigste tingene for meg i telefonen er: Kjapp meny/brukergrensesnitt. Jeg er en utålmodig person. Det må gå kjapt og f.eks. skrive tekstmeldinger. Jeg er glad i å ta bilder, så det er viktig at det er et bra kamera (og lagringsplass, mulighet for minnekort). Jeg vil ha muligheten til å surfe på nettet med den. Design er også ganske viktig. Jeg synes SE500i ser j*vla bra ut, men har forstått det slik at den er særdeles flimsy. Hva tror dere? Bør jeg gå for en av disse telefonene, eller er det andre alternativer jeg ikke har tenkt på. Endret 30. juli 2008 av Athelas
Athelas Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 *host* Er det noen som har noe input på dette?
festuz Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 *host* Er det noen som har noe input på dette? LG KU990 SE K850I
Athelas Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 *host* Er det noen som har noe input på dette? LG KU990 SE K850I Noen spesiell grunn til at du nevner disse utover de jeg allerede linket til?
festuz Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 *host* Er det noen som har noe input på dette? LG KU990 SE K850I Noen spesiell grunn til at du nevner disse utover de jeg allerede linket til? JA!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå