Gå til innhold

Erfaringar med Legend Hand of God


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har prøvd det nå i et par timer, første intrykket er svært godt, godt kampsystem, liker måten muse pekeren (eller en fè, som det egentlig er) følger stiene du vil gå på til en vis grad, slik at du slipper å hele tiden sikte så nøye hvor du går. ellers er det et spennede levelsystem der du velger to klasser, som gir deg tilgang på vissevåpen og muligheter videre. ;)

Lenke til kommentar

Må si at dette spillet var LANGT dårligere enn hva jeg hadde forventet.

 

-Horribel voice-acting (vi snakkes *virkelig* dårlig)

-Veldig lite variasjon av skills, hack & slash nå om dagen bør ha langt større utvalg av skills.

 

Ser du etter en hack & slash ville jeg faktisk heller anbefale Loki (selv om dette heller er langt fra perfekt og noe buggy) eller Titan Quest. Tilogmed Sacred er bedre.

Lenke til kommentar

syntes det var veldig brqa de første par timene.. men så ble jeg drit lei. lite variasjoer, vnaskelighets graden blir plutselig my e høyere (dø å res med nærmeste stein hele tiden).

 

+ man velger 2 klasser (slik som i gw) f.eks warrior/priest mage/hunter osv. mange morsomme kombinasjoner

 

+ enkelt å komme i gang med

 

+ god variasjon av våpen og armour

 

+ ok grafikk

 

- kjedelig etter en stund. veldig reppeterende

 

- går fri for mana nesten hele tiden.

 

- alt for mange drops hele tiden.

 

- skill tree dårlig lagt opp. dårlig balansering av skills

(messe skills er helt ubrukelig)

 

- ingen frihet, må følge bestemte ruter

 

- kan bare bruke 3 skills uren å bytte på dem.

venstre mus+høyre mus+ mus hjul. (kan ikke sette andre skills på tastaturet)

 

- kan ikke vippe kamera vinkelen opp og ned. kun litt zoom ut og inn

Lenke til kommentar
- kan bare bruke 3 skills uren å bytte på dem.

venstre mus+høyre mus+ mus hjul. (kan ikke sette andre skills på tastaturet)

 

- kan ikke vippe kamera vinkelen opp og ned. kun litt zoom ut og inn

 

 

Du kan sette skills til tastatur snarveier. Det funker akkurat slik som i Diablo2, klikk på museknapp snarveien nede i hjørnet (f.eks høyre museknapp) og ta musa over en skill. Klikk deretter på snarveien du vil bruke og skillen blir merket med en bokstav/tall.

 

Du kan også rotere kameraet til venstre eller høyre for å få bedre oversikt. Bruk piltastene på tastaturet.

 

 

 

Selv må jeg si at jeg ble positivt overrasket de første par timene jeg spilte det, selv om stemmen til den feen skjærte seg gjennom ørene mine første gang jeg hørte den (Hva i helvete tenkte de med?) Det er såpass ille at jeg muter spillet hver gang hun snakker, og det gjør hun ofte (Hver gang en oppgradering dropper, hver gang inv begynner å bli fullt og når det er fullt).

 

Forutenom det så er kampene ok nok, blir ganske repetitivt til tider, samt at talent treene til de 2 klassene du velger er ganske små med lite skills man kan velge fra. (mye ubrukelig ja, og noen som er broken). De er også ganske inspirerte fra WoW og D2 til tider og ;)

 

Forutenom dette merker man at spillet er laget av noen som ikke har spesiell erfaring med dataspill. man kan f.eks ikke stille på grafikken inne i spillet, man må gjøre det via et program i windows. Og noe av det som irriterte meg mest: Man kan ikke stille på hvor lyst/mørkt man vil ha spillet fordi det rett og slett ikke finnes, selv måtte jeg stille på skjermkort driver programmet i windows for å få spillet litt lysere slik at jeg kunne se hva som foregikk om natta.

 

Du kan nok få noen timer morro fra dette spillet, men ikke forvent altfor mye ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...