Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kom bekreftelsen på mail her og!

 

Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

 

1 stk METALLICA - Death Magnetic - Limited Digipack Edition

1 stk METALLICA - Death Magnetic (VINYL - 5LP)

 

Gjenstående levering:

1 stk METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Medium T-Shirt)

 

Så den kommer vel ikke med det første.

Lenke til kommentar
Da kom bekreftelsen på mail her og!

 

Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

 

1 stk METALLICA - Death Magnetic - Limited Digipack Edition

1 stk METALLICA - Death Magnetic (VINYL - 5LP)

 

Gjenstående levering:

1 stk METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Medium T-Shirt)

 

Så den kommer vel ikke med det første.

 

Noo! Betyr det at ikke Coffin boksen kommer til releasedatoen?! Hvor bestillte du fra?

Lenke til kommentar
Da kom bekreftelsen på mail her og!

 

Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

 

1 stk METALLICA - Death Magnetic - Limited Digipack Edition

1 stk METALLICA - Death Magnetic (VINYL - 5LP)

 

Gjenstående levering:

1 stk METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Medium T-Shirt)

 

Så den kommer vel ikke med det første.

 

Noo! Betyr det at ikke Coffin boksen kommer til releasedatoen?! Hvor bestillte du fra?

 

Det har stått i lang tid på metclub og metallica.com at coffin blir forsinka hvertfall i usa... da er det vel sjangs for at den blir forsinka i norge og!

 

Bestillt hos Platekompaniet!

Lenke til kommentar
Jeg fikk en e-post fra platekompaniet at de har sent METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Large T-Shirt) i dag.

 

Noen andre som har fått det også ?

 

Da er det trolig at noen får mens andre ikke... sikkert t-skjorte størrelser eller no sånt det står på?! Er vel ikke akkurat snakk om mange dagene i skilnad uansett...!

Lenke til kommentar

Da kom bekreftelsen på mail her og!

 

Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

 

1 stk METALLICA - Death Magnetic - Limited Digipack Edition

1 stk METALLICA - Death Magnetic (VINYL - 5LP)

 

Gjenstående levering:

1 stk METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Medium T-Shirt)

 

Så den kommer vel ikke med det første.

 

Noo! Betyr det at ikke Coffin boksen kommer til releasedatoen?! Hvor bestillte du fra?

 

 

 

Det har stått i lang tid på metclub og metallica.com at coffin blir forsinka hvertfall i usa... da er det vel sjangs for at den blir forsinka i norge og!

 

Bestillt hos Platekompaniet!

 

 

Merkelig at ikke din var sendt :hmm:

I går skrev jeg mail til platekompaniet og spurte om den kom til å bli forsinket. Svaret var at den skulle komme på dagen.Fikk også senere på dagen en bekreftelse på at min var sendt slik som flere her har fått.

 

Når bestillte du boxen? Kan vell ikke være utsolgt?

 

 

 

Delvis offtopic: Blir mange digipacks på deg :D , du vet vell at du får en med vinylen og? Men, men,,, er jo bare konge å ha det :w00t:

Lenke til kommentar
Levert:

1 stk METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Medium T-Shirt), Pris 859,00

1 stk METALLICA - Death Magnetic (VINYL - 5LP), Pris 589,00

Da vil jeg tro det er her på torsdagen. Vil ikke tro de begynner å sende ut slike ting med release før i kveld, så det kommer på morgendagens postrunde, men er jo lov å håpe. :)

Lenke til kommentar
Forresten er bare å gi opp onanering. Istedenfor kan man begynne å høre på 06:54-06:58 på All Nightmare Long, det holder lenge for meg.

 

Det er rått ja. Stillheten varer så lenge at jeg først trodde låta var slutt for det bare braket løs igjen.....Hunt you down without mercy *damdamdam*

 

 

Edit: Unforgiven III er klart min favorittlåt på skiva så langt. Den og All Nightmare Long :)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Jeg fikk en e-post fra platekompaniet at de har sent METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set (Large T-Shirt) i dag.

 

Noen andre som har fått det også ?

 

Da er det trolig at noen får mens andre ikke... sikkert t-skjorte størrelser eller no sånt det står på?! Er vel ikke akkurat snakk om mange dagene i skilnad uansett...!

 

Da er det vel veldig mange som har bestilt den da

Lenke til kommentar
Merkelig at ikke din var sendt :hmm:

I går skrev jeg mail til platekompaniet og spurte om den kom til å bli forsinket. Svaret var at den skulle komme på dagen.Fikk også senere på dagen en bekreftelse på at min var sendt slik som flere her har fått.

 

Når bestillte du boxen? Kan vell ikke være utsolgt?

 

 

 

Delvis offtopic: Blir mange digipacks på deg :D , du vet vell at du får en med vinylen og? Men, men,,, er jo bare konge å ha det :w00t:

 

Ja, samler på metallica stuff så blir vanlig cd, digipack, kista, 5 lp, japansk release, singler, hodetelefoner + en noe spesiell jævli sterk magnet sak.... :D

Lenke til kommentar
Da vil jeg tro det er her på torsdagen. Vil ikke tro de begynner å sende ut slike ting med release før i kveld, så det kommer på morgendagens postrunde, men er jo lov å håpe. :)

 

Min kom nå og humøret gikk rett i taket, men så åpnet jeg mailen :(

 

Levert:

1 stk METALLICA - Death Magnetic - Limited Digipack Edition, Pris 149,50

 

Gjenstående levering:

1 stk METALLICA - The Box Magnetic (Death In A Coffin) - Limited Deluxe Box Set

 

:realmad::wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...