Gå til innhold

Ringenes herre: kampen om midgard: noe galt!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

jeg har innstalert LOTR: BFME på min vista pc (ikke pirat kopiert, en kjøpt cd som jeg putter i pcen og innstalert det). Men det er noe galt, vær gang jeg starter et spill/oppdrag, så spiller jeg ca i en 10 min så sprenger bygningene mine og alle folka mine dør, bare helt uten videre, og da kommer det opp at spillet er over og at jeg tapte.

Jeg har prøvd å slette det, og så instalere det igjen, men det virket ikke.

Er det noen som vet hva som er galt?

og hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

Endret av jekk007
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk skal dere faen meg ha for hjelpen!

jeg har ikke pirat kopiert det jeg kjøpte det med en gang det kom ut, altså for noen år siden. Jeg har spillet det på min far sin pc før men (en berbar), når jeg skal spille det på vista, så virker det ikke som det skal.

Kan noen hjelpe meg?

Takk

PS: jeg er ikke den typen som piratkopierer, jeg synes det er bare dumt!

Endret av jekk007
Skrevet
Hei!

jeg har lastet ned LOTR: BFME på min vista pc

javel? skjønner ikke hva du mener nå?

Han mente jo installere da vettu: / omfg 4 poster som sier at han piratkopierte spillet bare frdi det er et problem som kansje også skjer når man han piratkopiert et spill.

Faen enkelte folk på dette forumet bør søren meg lese og spørre litt før man dømmer og lager flere poster uten og i det hele tatt vite om han piratkopierte eller ikke. herregud

Ontopic: KAn ikke så mye men har du lastet ned de seneste drivere til spillet? kkan du laste opp maskinvare også?

Skrevet (endret)
jeg har lastet ned LOTR: BFME på min vista pc (ikke pirat kopiert, en kjøpt cd som jeg putter i pcen og innstalert det). Men det er noe galt, vær gang jeg starter et spill/oppdrag, så spiller jeg ca i en 10 min så sprenger bygningene mine og alle folka mine dør, bare helt uten videre, og da kommer det opp at spillet er over og at jeg tapte.

Nå må du bestemme deg her. Enten har du lastet ned spillet, eller så har du kjøpt spill-DVDen i butikk.

De sprengende bygningene er en sikkerhetsfunksjon utviklerne har integrert i spillet for at folk ikke skal tulle med spillfilene. Hvis noen av spillfilene endres, registerfiler endres, eller man bruker en no-cd-crack iverksettes denne sikkerhetsfunksjonen. All filendring utenom det normale vil trigge sikkerhetsfunksjonen. Den enkle løsning er da å enten bruke spill-dvdens "Reparer/repair"-funksjon eller reinnstallere spillet. Da skulle spillet fungere helt fint igjen. Så om du lar være å tulle med filene går nok alt bra. ;)

Endret av Snorre
Skrevet (endret)
Hei!

Han mente jo installere da vettu: / omfg 4 poster som sier at han piratkopierte spillet bare frdi det er et problem som kansje også skjer når man han piratkopiert et spill.

Faen enkelte folk på dette forumet bør søren meg lese og spørre litt før man dømmer og lager flere poster uten og i det hele tatt vite om han piratkopierte eller ikke. herregud

Ontopic: KAn ikke så mye men har du lastet ned de seneste drivere til spillet? kkan du laste opp maskinvare også?

Men hvordan laster jeg ned den seneste drivere til spillet?

De sprengende bygningene er en sikkerhetsfunksjon utviklerne har integrert i spillet for at folk ikke skal tulle med spillfilene. Hvis noen av spillfilene endres, registerfiler endres, eller man bruker en no-cd-crack iverksettes denne sikkerhetsfunksjonen. All filendring utenom det normale vil trigge sikkerhetsfunksjonen. Den enkle løsning er da å enten bruke spill-dvdens "Reparer/repair"-funksjon eller reinnstallere spillet. Da skulle spillet fungere helt fint igjen. Så om du lar være å tulle med filene går nok alt bra

Jeg har reinnsatert det to ganger, men hva gjør jeg feil?

Hvor finner jeg spill-dvdens "reparer/repair" funksjon?

Kan ikke så mye om slike ting :blush:

Endret av jekk007
Skrevet

Er en stund siden jeg selv har spilt spillet. Så husker ikke helt hvor. Men prøv å sette i DVD-en og vent til spillets startmeny kommer opp. Om du ikke finner det der kan du jo prøve å gå inn på Min Datamaskin, Installer/Avinnstaller programmer og klikke deg inn på Kampen om Midgard derifra.

Skrevet
Hei!

De sprengende bygningene er en sikkerhetsfunksjon utviklerne har integrert i spillet for at folk ikke skal tulle med spillfilene. Hvis noen av spillfilene endres, registerfiler endres, eller man bruker en no-cd-crack iverksettes denne sikkerhetsfunksjonen. All filendring utenom det normale vil trigge sikkerhetsfunksjonen. Den enkle løsning er da å enten bruke spill-dvdens "Reparer/repair"-funksjon eller reinnstallere spillet. Da skulle spillet fungere helt fint igjen. Så om du lar være å tulle med filene går nok alt bra

Siste paTCHEN/DRIVERN til spillet kampen om midgard 1 (altså ikke 2)

Kampen om midgard patch

Skrevet
Hei!

Siste paTCHEN/DRIVERN til spillet kampen om midgard 1 (altså ikke 2)

Kampen om midgard patch

Jeg fant ikke Kampen om midgard 1 Patch, bare toeren

Skrevet

toeren inneholder sikkert også eneren :D

Ellers:

Repair fuction, sett i cd'n, og trykk på min datamaskin, så trykker du på cd'n, og så kommer det opp noe, trykk install/avinstall elns, og så velger du repair fra en meny som kommer opp etter hvert.

• 2 uker senere...
Skrevet

hør her. du skrev at du lastet ned spillet. da er det naturlig å anta at du har piratkopiert det, fordi EA games har ingen funksjon som gjør at du kan laste ned spillene deres lovlig, slik som steam har.

Men jeg skal ikke henge meg opp i det.

Om du skal oppdatere spillet, så går du inn på hovedmenyen når du er innpå spillet, trykker på multiplayer/flerspiller trykker online og du vil dalaste ned den nyeste patchen automatisk. Det er mulig du må registrere en konto først. Eventuelt kan du trykke start- alle programmer- EA games- kampen om midgard- se etter oppdateringer.

prøv begge deler og si ifra hvordan det går.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
hør her. du skrev at du lastet ned spillet. da er det naturlig å anta at du har piratkopiert det, fordi EA games har ingen funksjon som gjør at du kan laste ned spillene deres lovlig, slik som steam har.

Men jeg skal ikke henge meg opp i det.

Om du skal oppdatere spillet, så går du inn på hovedmenyen når du er innpå spillet, trykker på multiplayer/flerspiller trykker online og du vil dalaste ned den nyeste patchen automatisk. Det er mulig du må registrere en konto først. Eventuelt kan du trykke start- alle programmer- EA games- kampen om midgard- se etter oppdateringer.

prøv begge deler og si ifra hvordan det går.

Akkurat det er vel ikke helt riktig. EA Downloader er vel EA's svar på Steam, om enn litt mindre omfattende og funksjonsrikt. Man kjøper da spill elektronisk via EA sine nettsteder, og laster så spillene ned gjennom EA Downloader. Store problemet er dog at man kun kan laste ned spillet et vist antall ganger, og muligheten til nedlastning varer bare så og så mange måneder/år. Avhengig av hvor mye man betaler. Websiden finner du forøvrig her. Man finner en digital samlerutgave av Battle for Middle Earth med både eneren, toeren og ekspansjonen til toeren her. ;)

Endret av Snorre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...