Gå til innhold

Verste "theme song"

Villmink

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har en yngre bror som pleier å sette på Fox kids når han kommer hjem fra skolen, og da pleier det å gå en fransk serie der for jenter, og det themet får håret til å krølle seg av motvilje. Men den verste reklame-jingelen er vel på discovery channel. Det er noe gospel greier, og med en svær feit prest som sier halleluja på slutten. Er det noe som kan få meg til å gå på veggene er det den.

SAMTLIGE av themene på Fox kids får håret (ikke bare det på hue) til å krølle seg av motvilje. Nok lavbudsjetts DRIT der ja. (JA, jeg må innrømme at jeg så på det en gang. For leeeeeeenge leeeeeeenge siden.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Full House / Fullt hus

Og

Family Matters / Steve (Urkel)

Themene (hva heter det på norsk?) er like grusomme som seriene. Full House inkluderer bl.a. Bob Saget, også kjent som Mørkets Fyrste.

Skrevet
(Skipper tilogmed Startrek introene)

:evil::evil: :evil: DU SKAL BRENNE! :evil::evil::evil:

Forøvrig tror jeg "Searching my soul tonight" med Wonda Sheppard (ellerhvahunnåheter) fra Ally Mc Beal er noe av det verste jeg kommer på. Rettelse: Wonda Shepphard (ellerhvahunnåheter) er noe av det verste jeg kommer på. Hun skal også brenne.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skippy Skippy, Skippy Skippy, Skippy the bush kenkegru? (ok! strøyk i engelsk..)

Syns mac'ern er konge dah! :D

Men "What goes up, most cum down." (cubus), jeg kommer til å kværke tv'n min neste gang den 14 reklama kommer.. (den med små ripsa med moblien) :oops: :lol:

Skrevet
Sitter av og til med "God morgen Norge" på i bakgrunnen på jobb. Og midt i programmet kommer en liten barne-tv-dings som heter Noddy! Verdens mest irriterende Theme! Å tråkke på en spiker hadde vært bedre!

"Her kommer Noddy, han kjører i sin biiiiiiiiiil,

her kommer Noddy, <noe som rimer på biiiiiiiil...>"

:lol:

neineinei... det er: "Noddyyy, (Noddyy i ekko i bakgrunnen) en morsom liten kar i liten biiil, daaa daa daa daa daa daaaaaa.""noddyyy, han kjører rundt og er den lykkeligste kar i hele leeeekeeeee laaaand!" (tror jeg) :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...