Gå til innhold

Vil muligens oppgradere skjermkort, til hvilket?


Bloodax

Anbefalte innlegg

Heisann, har 2x 8800GT som jeg har vært svær fornøyd med. Er disse utdaterte?

Og hvis jeg skal oppgradere er det noen kort på markede som er bedre eller noen kommende kort, jeg er en entusiast så forventer nesten det beste. 8800GT er ikke det aller beste men ytelsen i forhold til penga frista meg til disse korta.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er noen spill du ikke klarer å kjøre høye oppløsninger på, men siden kortene er utstyrt med 512mb hver så kan det være flaskehalsen for å kjøre detaljene på fullt i høye oppløsninger. Men hvis du har råd så er GTX280 i sli nok det beste som du kan putte i hovedkortet ditt.

Lenke til kommentar
Tviler på at det er noen spill du ikke klarer å kjøre høye oppløsninger på, men siden kortene er utstyrt med 512mb hver så kan det være flaskehalsen for å kjøre detaljene på fullt i høye oppløsninger. Men hvis du har råd så er GTX280 i sli nok det beste som du kan putte i hovedkortet ditt.

 

Sant at 280 i SLi er det råeste han kan putte i pc-en, men så kommer det på 6000,- minst for 2 av de.. :p Og hvis man sammenlikner med hvor stort ytelseshopp man får, er det ikke verdt det spør du meg! ;) Men det er selvsagt opptil hver enkelt å vurdere.

Lenke til kommentar
Tviler på at det er noen spill du ikke klarer å kjøre høye oppløsninger på, men siden kortene er utstyrt med 512mb hver så kan det være flaskehalsen for å kjøre detaljene på fullt i høye oppløsninger. Men hvis du har råd så er GTX280 i sli nok det beste som du kan putte i hovedkortet ditt.

 

Sant at 280 i SLi er det råeste han kan putte i pc-en, men så kommer det på 6000,- minst for 2 av de.. :p Og hvis man sammenlikner med hvor stort ytelseshopp man får, er det ikke verdt det spør du meg! ;) Men det er selvsagt opptil hver enkelt å vurdere.

Jepp tenkte meg det, men nå skal jeg kjøpe meg en 32" skjerm så da hadde det vært digg med to 280 kort som funker fett i HD oppløsning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...