SniKaZ Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 GTA IV på PC tror jeg kommer til å bli ett STORSPILL:D
2rst1 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Storspel nr.1: Diablo III (trur eg må vente minst 2 år) Storspel nr.2: StarCraft II (trur eg må vente minst 1 år) Etter mi meining er det Blizzard som lager dei beste spela der ute :]]]
-sparks- Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Se sign. Men egentlig, så slår dette meg som en tråd som alle skriver noe i, men ingen leser
Tå. Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Se sign. Men egentlig, så slår dette meg som en tråd som alle skriver noe i, men ingen leser Har lest hele tråden inkludert din secret sig Ellers så er det igrunn bare ett spill jeg venter på, nemlig Diablo 3. Alt annet ser ut som søppel for min del. Om jeg skal spille et spill nå til dags så må jeg gå tilbake i tid og finne noen gamle klassikere.
Intellio Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Det første jeg venter på er STALKER clear sky, dette blir bra OPF2 Arma2 FarCry2 GTA 4 (PC) Fallout legendary BIA: hells highway
gtamann Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 1.gta iv pc 2.mercenanris 2 3.far cry 2 4.saint row 2
andi_c Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 STALKER: Clear Sky Arma 2 Far Cry 2 I Am Alive GTA 4 Fallout 3 Mirrors Edge
VikinGz Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg ser fram til å prøve GTA 4 på PC, men når jeg testet dette på PS3 la jeg merke til at spillet fort ble tamt, eller så er det jeg som har vokst fra slike spill. Ellers er det egentlig ikke så mange titler som jeg må ha i høst. Jeg er mest interisert i å få spilt de jeg har fra før av. Kan jo nevne ett forhåndsbestilt drømmefall fortsjatt ligger her med plastiken på ;P Jeg gleder meg vertfall til Falout 3 og Diablo 3 Red alert 3 kan bare stikke å gjemme seg i busken, det ble basert på den kjeldige og rare toern, istede for å ta å bygge spillet på det primære, varme og gode enern
Gr0tta Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Divinity 2: Eco draconis Diablo 3 Far cry 2 FTW
Monkeyboy Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Går stort sett i konsollspilling for meg for tiden, så min lille liste bærer preg av det. Final fantasy XIII Resident Evil 5 Wipeout HD Fallout 3 Spore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå