Gå til innhold

Ny GPS-mobil fra Sony Ericsson?


Anbefalte innlegg

Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

 

Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

Så smart at du kjøper en iPhone? Har du planer om oppgradere til iPhone 3G da? :p Skal si de har kommet med mye nytt i den så det er nok verdt det.

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

 

Du har aldri eid en SE, men allikevel er du godt kjent med telefonen deres... Det høres ut som om du er forutinntatt, og slikt er ikke særlig smart... ;)

 

Legg fra deg konjakken nå. Vennligst.

 

Så du sier at det ikke er mulig å være kjent med noe man aldri har eid eller vært borti? Hva er det astronomer holder på med da? De har aldri vært på Jupiter, så da kan de umulig vite noe om Jupiter, siden de aldri har satt sin fot der.

 

Det er da noen personer som eier en SE telefon! Og for hver gang noen av vennene mine kjøper seg en SE, så skal jeg selvfølgelig se på den for å skjekke ut om det er noe nytt. For å si det mildt, så har jeg vært skuffet siden 2003.

 

Jeg ser nå at du ikke har noe mer å si, så da kommer du opp med kun idiotiske utsagn. Vennligst spar oss.

Lenke til kommentar
Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

 

Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

Så smart at du kjøper en iPhone? Har du planer om oppgradere til iPhone 3G da? :p Skal si de har kommet med mye nytt i den så det er nok verdt det.

 

Ehh.. iPhone kom ut på markedet for 1 år siden. De har kun én modell i salg. Mye nytt i Iphone 3G? Nope. Skal jeg kjøpe meg iPhone 3G? Nope. Om jeg er smart som kjøpte meg en iPhone? Jepp! Kjøpte den av en kompis ca. en uke før abb. prisene ble kjent, så der tapte han ca. 1500kr. Så jo, jeg vil si at det var ett smart valg. Og ser du i signaturen min, så har jeg andre telefoner som jeg bruker, pluss 15 andre som jeg har i skuffen.

Lenke til kommentar

Håper du skjønner det lå litt ironi i det. Synes det også er nokså arrogant å si at du er smartere enn andre basert på hva slags merke du velger. Jeg skjønner heller ikke hvordan du kan komme å si at det ikke har kommet noe nytt fra SE siden T68 uten å begrunne det, når du selv ber andre her inne begrunne sine utsagn. Greit nok at de har gjentatt seg en del det siste året, men ta bare T68 kontra K750i som banet vei for dagens kameratelefoner. :)

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Håper du skjønner det lå litt ironi i det. Synes det også er nokså arrogant å si at du er smartere enn andre basert på hva slags merke du velger. Jeg skjønner heller ikke hvordan du kan komme å si at det ikke har kommet noe nytt fra SE siden T68 uten å begrunne det, når du selv ber andre her inne begrunne sine utsagn. Greit nok at de har gjentatt seg en del det siste året, men ta bare T68 kontra K750i som banet vei for dagens kameratelefoner. :)

 

Joda, jeg ser jo ironien i det. Men man må ikke eie noe for å kjenne den godt. Jeg skal innrømme at jeg har sittet og vurdert SE før, men etter å ha sett på diverse modeller som venner av meg har, så ombestemte jeg meg rimelig fort.

 

Når jeg sier at det ikke har kommet noe nytt siden T68, så mener jeg at menyene er rimelig like den dag idag bla. Nokia, Samsung, Motorola og LG har endret menystrukturen og design gjennom årene. SE derimot. Nei. Kameraene er naturligvis oppgradert, ikke at jeg har sagt noe negativt om kameraene til SE. Designet er også rimelig likt enda.

 

Har man f.eks en K750i fra før av, og skal f.eks kjøpe W850, så ser man likheten med en eneste gang. Menyene er helt lik, designet på telefonen er endret litt, men i bunn og grunn, så kjøper man samme telefon med en litt annerledes innpakning. Noen liker sikkert at de vet hva de får, men jeg personlig har ikke vært borti kjedeligere telefoner enn dem SE produserer.

 

Nå kommer vel Herr. Poe og sier noe ala "Hvorfor endre noe som fungerer bra?". Hadde man tenkt slikt hele tiden, så hadde vi fortsatt levd som på 1800-tallet. Og i disse dager ser vi vel hvordan det går med SE. Jeg håper derimot at det ikke går så gale at de går konkurs. For verden trenger flere mobilprodusenter. Men hvordan de klarer å gå i samme felle som Motorola, er ett mysterium for meg. Jeg er dog spent på hvordan Xperia blir, for denne ser veldig lovende ut!

 

Så videre sier jeg God kveld til dere, og nyt lørdagspilsen "med måte" :)

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
Nå kommer vel Herr. Poe og sier noe ala "Hvorfor endre noe som fungerer bra?".

 

Tror muligens du ikke vet hva du snakker om. Men ettersom SE er blant Norges mest solgte telefoner, så tror jeg de har gjort noe rett. At de ikke har satset nok i u-land, får de nå blø for, men for oss som liker design, kvalitet og funksjonelle telefoner, er de midt i blinken. :cool:

Lenke til kommentar
Nå kommer vel Herr. Poe og sier noe ala "Hvorfor endre noe som fungerer bra?".

 

Tror muligens du ikke vet hva du snakker om. Men ettersom SE er blant Norges mest solgte telefoner, så tror jeg de har gjort noe rett. At de ikke har satset nok i u-land, får de nå blø for, men for oss som liker design, kvalitet og funksjonelle telefoner, er de midt i blinken. :cool:

 

Og hvordan kan du si at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det finnes ingen fasit i en diskusjon. Vi er uenig. That's it.

Lenke til kommentar
Og hvordan kan du si at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det finnes ingen fasit i en diskusjon. Vi er uenig. That's it.

 

For du påstår ting som åpenlyst er helt feil. Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår, hadde du forstått det. Men du kjenner tydeligvis ikke til SE sine telefoner.

Lenke til kommentar
Og hvordan kan du si at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det finnes ingen fasit i en diskusjon. Vi er uenig. That's it.

 

For du påstår ting som åpenlyst er helt feil. Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår, hadde du forstått det. Men du kjenner tydeligvis ikke til SE sine telefoner.

 

Feil? Sier hvem? Du? Og forstått hva? "Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår hadde du forstått".. at...? Hva?

 

Siden du sier at jeg tar feil, så kan jo du få si hva som er "riktig". Scenen er din mister. Hversågod, vis frem hva du kan.

Lenke til kommentar
Og hvordan kan du si at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det finnes ingen fasit i en diskusjon. Vi er uenig. That's it.

 

For du påstår ting som åpenlyst er helt feil. Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår, hadde du forstått det. Men du kjenner tydeligvis ikke til SE sine telefoner.

 

Feil? Sier hvem? Du? Og forstått hva? "Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår hadde du forstått".. at...? Hva?

 

Siden du sier at jeg tar feil, så kan jo du få si hva som er "riktig". Scenen er din mister. Hversågod, vis frem hva du kan.

 

 

 

Jeg kommer ikke til å gå i en diskusjon om SE sitt brukergrensesnitt med en som har låst seg i sin forutinntatthet om SE. Så du får heller dra ned til mobilsjappa og kjøpe deg en av de nye SE telefonene. Lykke til!

Lenke til kommentar
Joda, jeg ser jo ironien i det. Men man må ikke eie noe for å kjenne den godt. Jeg skal innrømme at jeg har sittet og vurdert SE før, men etter å ha sett på diverse modeller som venner av meg har, så ombestemte jeg meg rimelig fort.

 

Når jeg sier at det ikke har kommet noe nytt siden T68, så mener jeg at menyene er rimelig like den dag idag bla. Nokia, Samsung, Motorola og LG har endret menystrukturen og design gjennom årene. SE derimot. Nei. Kameraene er naturligvis oppgradert, ikke at jeg har sagt noe negativt om kameraene til SE. Designet er også rimelig likt enda.

 

Har man f.eks en K750i fra før av, og skal f.eks kjøpe W850, så ser man likheten med en eneste gang. Menyene er helt lik, designet på telefonen er endret litt, men i bunn og grunn, så kjøper man samme telefon med en litt annerledes innpakning. Noen liker sikkert at de vet hva de får, men jeg personlig har ikke vært borti kjedeligere telefoner enn dem SE produserer.

 

Nå kommer vel Herr. Poe og sier noe ala "Hvorfor endre noe som fungerer bra?". Hadde man tenkt slikt hele tiden, så hadde vi fortsatt levd som på 1800-tallet. Og i disse dager ser vi vel hvordan det går med SE. Jeg håper derimot at det ikke går så gale at de går konkurs. For verden trenger flere mobilprodusenter. Men hvordan de klarer å gå i samme felle som Motorola, er ett mysterium for meg. Jeg er dog spent på hvordan Xperia blir, for denne ser veldig lovende ut!

 

Så videre sier jeg God kveld til dere, og nyt lørdagspilsen "med måte" :)

 

Nei, selvfølgelig kan man ha kjennskap til andre merker uten å eie de. :)

 

Hovedmenystrukturen til SE har ikke endret seg noe stort siden K700i kom, det er jeg helt enig i. Men jeg ser heller ingen grunn til å endre det. 4x3 rutenett med ikoner fungerer veldig bra og dette har LG, Nokia og Samsung endret til også. Sånn jeg ser det har menysystemene blitt veldig like uavhengig av merke. (med unntak selvfølgelig) Vil man endre designet på menyene er det så enkelt som å bytte til andre tema, eller bytte fra rutenett til listevisning, menyhjul o.s.v. Er også viktig å få med at jeg nå ikke snakker om smarttelefoner, da disse har enda flere muligheter. Designet på SE-telefonene er ganske like ja, men det samme gjelder Nokia så de bør nok se litt på konkurrentene.

Gleder meg også til X-peria kommer og håper den innfrir forventningene, for jeg er enig i at SE ikke har overrasket stort det siste året.

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Og hvordan kan du si at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det finnes ingen fasit i en diskusjon. Vi er uenig. That's it.

 

For du påstår ting som åpenlyst er helt feil. Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår, hadde du forstått det. Men du kjenner tydeligvis ikke til SE sine telefoner.

 

Feil? Sier hvem? Du? Og forstått hva? "Hadde du kjent til SE telefoner slik du påstår hadde du forstått".. at...? Hva?

 

Siden du sier at jeg tar feil, så kan jo du få si hva som er "riktig". Scenen er din mister. Hversågod, vis frem hva du kan.

 

 

 

Jeg kommer ikke til å gå i en diskusjon om SE sitt brukergrensesnitt med en som har låst seg i sin forutinntatthet om SE. Så du får heller dra ned til mobilsjappa og kjøpe deg en av de nye SE telefonene. Lykke til!

 

Hah! Det var du som begynte denne diskusjonen. Hver eneste gang ett menneske sier noe om SE som ikke er positivt, så dukker du opp. Jeg har aldri sett deg i en annen diskusjon enn de som SE er involvert i, så ikke kom her og si at jeg har låst meg. Jeg kan faktisk Copy/Paste en hel SE diskusjon inn her. For absolutt alle diskusjonene med deg er helt lik. Altså mye syting, forså å forsvinne inn i internettjungelen, og ikke vise deg igjen før du føler at tiden er moden, og er klar for ett nytt angrep.

 

Det er ingen hemmelighet lengre at du ikke har vært borte i andre merker enn SE. Du hater Nokia som pesten, og jeg tviler sterkt på at du noen gang har holdt en Nokia.

 

Og nå når jeg lar deg få "rette" på hva jeg har sagt feil, så tar du halen mellom beina, og løper. Så er det bare å vente til neste gang en SE artikkel dukker opp. For da kan vi faktisk telle til 30 før ditt navn dukker opp på skjermen, med kommentarer som "Dere er kjøpt og betalt av Nokia" osv.

 

I dine øyne så er SE guds gave til mennesket. Slik noen vil si Apple er. Men du klarer ikke å innse at ingenting er perfekt, spesielt SE. Nei, kom deg selv til mobilforhandleren og se hva de andre produsentene gjør på. For du har tydligvis vært i SEs verden litt for lenge.

 

Ha en riktig god kveld videre og lykke til :)

Lenke til kommentar
Joda, jeg ser jo ironien i det. Men man må ikke eie noe for å kjenne den godt. Jeg skal innrømme at jeg har sittet og vurdert SE før, men etter å ha sett på diverse modeller som venner av meg har, så ombestemte jeg meg rimelig fort.

 

Når jeg sier at det ikke har kommet noe nytt siden T68, så mener jeg at menyene er rimelig like den dag idag bla. Nokia, Samsung, Motorola og LG har endret menystrukturen og design gjennom årene. SE derimot. Nei. Kameraene er naturligvis oppgradert, ikke at jeg har sagt noe negativt om kameraene til SE. Designet er også rimelig likt enda.

 

Har man f.eks en K750i fra før av, og skal f.eks kjøpe W850, så ser man likheten med en eneste gang. Menyene er helt lik, designet på telefonen er endret litt, men i bunn og grunn, så kjøper man samme telefon med en litt annerledes innpakning. Noen liker sikkert at de vet hva de får, men jeg personlig har ikke vært borti kjedeligere telefoner enn dem SE produserer.

 

Nå kommer vel Herr. Poe og sier noe ala "Hvorfor endre noe som fungerer bra?". Hadde man tenkt slikt hele tiden, så hadde vi fortsatt levd som på 1800-tallet. Og i disse dager ser vi vel hvordan det går med SE. Jeg håper derimot at det ikke går så gale at de går konkurs. For verden trenger flere mobilprodusenter. Men hvordan de klarer å gå i samme felle som Motorola, er ett mysterium for meg. Jeg er dog spent på hvordan Xperia blir, for denne ser veldig lovende ut!

 

Så videre sier jeg God kveld til dere, og nyt lørdagspilsen "med måte" :)

 

Nei, selvfølgelig kan man ha kjennskap til andre merker uten å eie de. :)

 

Hovedmenystrukturen til SE har ikke endret seg noe stort siden K700i kom, det er jeg helt enig i. Men jeg ser heller ingen grunn til å endre det. 4x3 rutenett med ikoner fungerer veldig bra og dette har LG, Nokia og Samsung endret til også. Sånn jeg ser det har menysystemene blitt veldig like uavhengig av merke. (med unntak selvfølgelig) Vil man endre designet på menyene er det så enkelt som å bytte til andre tema, eller bytte fra rutenett til listevisning, menyhjul o.s.v. Er også viktig å få med at jeg nå ikke snakker om smarttelefoner, da disse har enda flere muligheter. Designet på SE-telefonene er ganske like ja, men det samme gjelder Nokia så de bør nok se litt på konkurrentene.

Gleder meg også til X-peria kommer og håper den innfrir forventningene, for jeg er enig i at SE ikke har overrasket stort det siste året.

 

Joda, jeg er enig. Jeg har dog ikke sagt at Nokia er så mye bedre. Jeg kan ikke si at jeg er så begeistret for designet på telefonene. Jeg synes også at Symbian er noe av det kjedeligste smart OSet som finnes uten å trokke Symbian-folket på tærene nå.

 

Men nå holder jeg ikke med kun en mobilprodusent. F.eks så nevner jeg Xperia igjen. Viser det seg at denne er god og slik, så skal vi ikke se bort i fra at den kan havne hos meg. Samme gjelder Nokia, Samsung, LG og halvdøde Motorola. Kommer de med noe spennende, så er jeg interessert. Tingen med SE er at i mine øyne, så har de ikke kommet med noe nytt og spennende på lang tid. Jeg sier altså ikke at jeg aldri skal eie en SE, men jeg venter til de lanserer noe nytt som jeg ikke har sett fra dem før. Igjen, så nevner jeg Xperia. Jeg venter i spenning :)

Lenke til kommentar
Hah! Det var du som begynte denne diskusjonen. Hver eneste gang ett menneske sier noe om SE som ikke er positivt, så dukker du opp. Jeg har aldri sett deg i en annen diskusjon enn de som SE er involvert i, så ikke kom her og si at jeg har låst meg.

 

Det er ingen hemmelighet lengre at du ikke har vært borte i andre merker enn SE. Du hater Nokia som pesten, og jeg tviler sterkt på at du noen gang har holdt en Nokia.

 

Atter en gang beviser du din uvitenhet. Hvis det kun er i poster som omhandler SE du ser mine innlegg, beskriver det ikke mitt bruksmønster, menn ditt eget. Men at du skulle klare å skjønne noe så elementært, er vel å ha litt for høye forventninger, så jeg skal justere dem ned med en gang!

 

Hvor har jeg skrevet at jeg hater Nokia? Og for fremtiden kan du slutte å tillegge meg meninger jeg ikke har.

 

Jeg har eid flere Nokiamodeller, og har faktisk en nå også. Noen har jeg vært rimelig fornøyd med, mens andre har jeg vært meget missfornøyd med. Hadde en kort periode en N95, og det er den telefonen jeg har vært desidert mest skuffet over. Her snakker vi om seriøse disignfeil. Jeg har også hatt andre merker, kan ramse opp Siemens, Moto, Samsung og LG. Jeg har også benyttet meg av en windowsmobil i arbeidssammenheng.

 

Men til tross for alle disse erfaringene, finner jeg meg selv i å foretrekke SE. Jeg bruker daglig en P1i, som etter min mening er noe av det smarteste som har skjedd i mobilverdenen. Liten, lett, smart, qwerty, trykkfølsom og stabil. Og passe perfekt til mitt bruk. :yes:

Lenke til kommentar
Hah! Det var du som begynte denne diskusjonen. Hver eneste gang ett menneske sier noe om SE som ikke er positivt, så dukker du opp. Jeg har aldri sett deg i en annen diskusjon enn de som SE er involvert i, så ikke kom her og si at jeg har låst meg.

 

Det er ingen hemmelighet lengre at du ikke har vært borte i andre merker enn SE. Du hater Nokia som pesten, og jeg tviler sterkt på at du noen gang har holdt en Nokia.

 

Atter en gang beviser du din uvitenhet. Hvis det kun er i poster som omhandler SE du ser mine innlegg, beskriver det ikke mitt bruksmønster, menn ditt eget. Men at du skulle klare å skjønne noe så elementært, er vel å ha litt for høye forventninger, så jeg skal justere dem ned med en gang!

 

Hvor har jeg skrevet at jeg hater Nokia? Og for fremtiden kan du slutte å tillegge meg meninger jeg ikke har.

 

Jeg har eid flere Nokiamodeller, og har faktisk en nå også. Noen har jeg vært rimelig fornøyd med, mens andre har jeg vært meget missfornøyd med. Hadde en kort periode en N95, og det er den telefonen jeg har vært desidert mest skuffet over. Her snakker vi om seriøse disignfeil. Jeg har også hatt andre merker, kan ramse opp Siemens, Moto, Samsung og LG. Jeg har også benyttet meg av en windowsmobil i arbeidssammenheng.

 

Men til tross for alle disse erfaringene, finner jeg meg selv i å foretrekke SE. Jeg bruker daglig en P1i, som etter min mening er noe av det smarteste som har skjedd i mobilverdenen. Liten, lett, smart, qwerty, trykkfølsom og stabil. Og passe perfekt til mitt bruk. :yes:

 

 

Atter en gang beviser du din uvitenhet. Hvis det kun er i poster som omhandler SE du ser mine innlegg, beskriver det ikke mitt bruksmønster, menn ditt eget. Men at du skulle klare å skjønne noe så elementært, er vel å ha litt for høye forventninger, så jeg skal justere dem ned med en gang!

 

Jeg er inne på Amobil flere ganger daglig. Jeg leser alle artiklene, og jeg sjekker kommentarene under hver eneste artikkel. Og hver eneste gang jeg ser at det er en artikkel som handler om SE, så sier jeg til meg selv "Nå dukker Poe opp". Og det pleier du å gjøre.

 

Nå er diskusjon.no utrolig stort, så det er mulig du for det meste holder deg til en annen del av forumet. Det vet jeg ikke noe om. Men én ting er sikkert, og det er at du ikke er like aktiv her på Amobils forum, som f.eks meg og flere andre. For da hadde jeg sett deg.

 

Jeg kan faktisk sende deg en PM når jeg ser deg i en tråd som ikke handler om SE. Hvis du ikke er interessert i dette, så si ifra nå. hehe

 

Hvor har jeg skrevet at jeg hater Nokia? Og for fremtiden kan du slutte å tillegge meg meninger jeg ikke har.

 

Mulig du ikke har skrevet det svart på hvitt, men alle har fått med seg at du ikke liker Nokia noe særlig. Hvis dette er feil, så har du jaggu meg tråkket feil.

 

Jeg har eid flere Nokiamodeller, og har faktisk en nå også. Noen har jeg vært rimelig fornøyd med, mens andre har jeg vært meget missfornøyd med. Hadde en kort periode en N95, og det er den telefonen jeg har vært desidert mest skuffet over. Her snakker vi om seriøse disignfeil. Jeg har også hatt andre merker, kan ramse opp Siemens, Moto, Samsung og LG. Jeg har også benyttet meg av en windowsmobil i arbeidssammenheng.

 

Du hadde N95 en kort periode. Jeg skjønner at det ble en kort periode, for N95 er, som jeg selv hadde i en kort periode også, helt på trynet. Tenker da på designet, som du også nevner. Jeg foretrekker minimalistiske og rene trekk på mine telefoner. Så noe ny Nokia på meg blir det nok ikke helt enda.

 

Men til tross for alle disse erfaringene, finner jeg meg selv i å foretrekke SE. Jeg bruker daglig en P1i, som etter min mening er noe av det smarteste som har skjedd i mobilverdenen. Liten, lett, smart, qwerty, trykkfølsom og stabil. Og passe perfekt til mitt bruk. :yes:

 

Ja, du skal få ha dine egne meninger. Men det gjelder alle. P1i er jeg ikke så kjent med, men jeg kjenner UIQ godt. Og jeg kan faktisk tro at denne modellen er god, pga her har SE brøte mønsteret sitt, og slått til med trykkskjerm, QWERTY, og Symbian. Skal innrømme at jeg har luktet på denne modellen før, men jeg endte opp med E61 som jeg ble godt fornøyd med.

 

Altså, greit nok at du er mest fornøyd med SE. Smak og behag. Men selv du kan innrømme at alt ikke alltid er så rosenrødt. Nå sier jeg ikke at det kun er SE telefoner som kan ha feil og bugs. Dette gjelder alle.

 

De rundt 90 telefonene jeg har hatt siden jeg kjøpte min første mobil, så er favorittene mine, iPhone, HTC Touch, Samsung D600 og Nokia 6600.

 

Så noe favorittprodusent har jeg ikke. Jeg er åpen for alle merker så lenge de kan vise til noe nytt fra forrige modell og slikt.

Lenke til kommentar
Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

 

Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

 

I agree!

 

Etter å ha lest dine utbasuneringer om dine kunder, i en annen tråd, så gleder det meg virkelig å se at du er uenig med meg. Før jeg måtte handle i din butikk, skulle jeg heller vært uten mobiltelefon, og heller sendt røyksignaler til de jeg ville kommunisere med. Du har mistet enhver form for troverdighet.

Egentlig burde du komme med en stor unnskyldning til enhver kunde du har omtalt negativt på dette forumet.

 

Så sinna vi var da, ønsker deg lykke til med røyksignalene, du innhalerer ikke tilfeldigvis denne røyken?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...