Gjest Slettet+513 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 (endret) Blir det skummleste spillet? DEAD SPACE Plot: Kunsten å overleve på et romskip med monstre. Jeg er klar for alt! Trenger du Lege? Her blir det grilling, kom og spis! Var det du som fjerta? Hei, trenger du plaster? Få en klem til da Endret 28. juli 2008 av Slettet+513
T-Bear91 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 jeg tror nok dette spillet blir litt creepy aliens på mørke steder i verdens rommet blir automatisk skummelt for meg ihvertfall ^^
Nizzen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Fikk spillet i dag. Gleder meg til å teste det i morra
octester Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hvordan er "hoppe-i-stolen-faktoren" i dette spillet sammenlignet med f.eks. F.E.A.R?
Avean Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det er mer skummelt enn at man blir skremt. Man går og er redd hele tiden. Tenk Event Horizon filmen.
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hvordan er "hoppe-i-stolen-faktoren" i dette spillet sammenlignet med f.eks. F.E.A.R? Du hopper nok noen ganger i starten. Når du har kommet et stykke å liksom føler deg trygg, så har selvfølgelig utviklerne lagt til ting som plutselig gjør at du skvetter. Uff, bra spill, er på chapter 6. Så langt ikke så veldig repeterende.
akarno Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Nettop spillt gjennom hele dead space nå. Var veldig mye skvetting i begynnelsen og med godt headset, helt mørkt rom og stille hus var jeg rimelig redd der jeg satt. Det er ikke en "kveppefaktor" som gjør spillet creepy, men lyder rundt deg hele tiden. Plutselig hopper det et monster ut fra ventilasjonen bak deg og kapper hodet ditt av, haha.. Eller når "headcrabs" tar kvelertak på deg, for å så ta over kroppen din.. Priceless. Ble egentlig ikke veldig repetivt før siste kapittelet. Følte jeg bare drepte monstre og lootet for mer ammo (var neimen ikke mye å hente på hard), for å så komme meg gjennom å få se endingen. Endingen var litt laber syntes jeg også, men forventer jo mer etter alle disse kortfilmene etc. Kanskje et nytt spill? Forventet nesten at Nicole eller noen monstre skulle hoppe på Isaac på slutten der, men ble likevel vettskremt.. Impossible mode, here we go ... shit. Endret 1. november 2008 av akarno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå