Gå til innhold

Dead Space Det skumle spillet

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Blir det skummleste spillet? :)

DEAD SPACE

Plot: Kunsten å overleve på et romskip med monstre.

949616_20080714_screen001.jpg

Jeg er klar for alt!

949616_20080714_screen002.jpg

Trenger du Lege?

949616_20080714_screen003.jpg

Her blir det grilling, kom og spis!

949616_20080714_screen004.jpg

Var det du som fjerta?

img_52491_dead_space2.jpg

Hei, trenger du plaster?

943338_20071203_screen011.jpg

Få en klem til da

Endret av Slettet+513
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Skrevet
Hvordan er "hoppe-i-stolen-faktoren" i dette spillet sammenlignet med f.eks. F.E.A.R?

Du hopper nok noen ganger i starten. Når du har kommet et stykke å liksom føler deg trygg, så har selvfølgelig utviklerne lagt til ting som plutselig gjør at du skvetter. Uff, bra spill, er på chapter 6. Så langt ikke så veldig repeterende.

Skrevet (endret)

Nettop spillt gjennom hele dead space nå. Var veldig mye skvetting i begynnelsen og med godt headset, helt mørkt rom og stille hus var jeg rimelig redd der jeg satt. Det er ikke en "kveppefaktor" som gjør spillet creepy, men lyder rundt deg hele tiden. Plutselig hopper det et monster ut fra ventilasjonen bak deg og kapper hodet ditt av, haha.. Eller når "headcrabs" tar kvelertak på deg, for å så ta over kroppen din.. Priceless.

Ble egentlig ikke veldig repetivt før siste kapittelet. Følte jeg bare drepte monstre og lootet for mer ammo (var neimen ikke mye å hente på hard), for å så komme meg gjennom å få se endingen.

Endingen var litt laber syntes jeg også, men forventer jo mer etter alle disse kortfilmene etc. Kanskje et nytt spill? Forventet nesten at Nicole eller noen monstre skulle hoppe på Isaac på slutten der, men ble likevel vettskremt..

Impossible mode, here we go ... shit.

Endret av akarno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...