Gå til innhold

Ny Stasjonær, "alt-mulig-pc" - Ca. 10 000

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva maskinen skal brukes til:

- Videoredigering, annen media, spill, web, kort sagt egentlig en allround pc.

Prisantydning:

Vil ligge rundtom 10 000,- Ikke over 14 iallefall..

Skal maskinen overklokkes?

Nei.

Helst Intel basert.

Jeg trenger kun de delene jeg har satt opp i min handlevogn.

Jeg har altså satt opp et oppsett i handlevognen, og er ute etter kommentarer/erfaringer rundt disse komponentene, og samspillet mellom dem ;) Og om det finnes bedre alternativer i samme prisklasse.

Endret av Rob3rt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest (på HW.no tror jeg) at SSD ikke er noe vits i forhold til prisen forløpig. Det gir ikke så mye ytelsesløft i praksisen (kan ha noe å si på Benchmarks og sånn). Det var vel snakk om 1-2 sekunder raskere oppstart eller noe. Jeg ville ikke brukt penger på SSD enda. Gi det er par år.

Skrevet

SSD disken skal bruke til OS ja. Har ikke 100% bestemt meg enda. vet at det ikke er verdt prisen, men har så voldsomt lyst på en ;)

Jeg har nå oppdatert handlevognen. Har lagt til 24' skjerm og dvd-brenner. (støtter denne dvd-brenneren DL?)

Noen andre som har innspill, kommentarer?

Skrevet
SSD disken skal bruke til OS ja. Har ikke 100% bestemt meg enda. vet at det ikke er verdt prisen, men har så voldsomt lyst på en ;)

Jeg har nå oppdatert handlevognen. Har lagt til 24' skjerm og dvd-brenner. (støtter denne dvd-brenneren DL?)

Noen andre som har innspill, kommentarer?

Kjøp heller 2 SATA II disker og flytt SWAP filen til den disken som OS ikke er installert på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...