Gå til innhold

Fototreff i Stavanger #4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dårlig oppmøte på #3 må vi nesten begynne å planlegge treff nr 4.

Foreslår at vi venter til ferien er slutt og tar det en helg, noen forslag til hva vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med. Kanskje en tur til Hellas, og se på gamle ruiner fra grekerene? Nei ikke det? Okda. Da kan vi heller ta en tur i et studio å prøve på litt portretter og forskjellig? Med sn0dig og hille som lettkledde modeller.

Skrevet
Jeg er med. Kanskje en tur til Hellas, og se på gamle ruiner fra grekerene? Nei ikke det? Okda. Da kan vi heller ta en tur i et studio å prøve på litt portretter og forskjellig? Med sn0dig og hille som lettkledde modeller.

You'd like that, wouldn't you? Nei det skjer nok ikke ;)

(Merk: Kan bare snakke for meg selv :p )

Vi er to amatører som har fattet mer og mer interesse for fotografering.. Bor i Stavanger begge to!

Da må dere jo nesten bli med :)

Blir nok mer aktivitet i denne tråden etter hvert som ferien nærmer seg slutten, så får vi se da hva vi får til.

Skrevet

Vis sn0dig og hille nekter så kan vi jo få skaffet noen andre modeller, eller ta turen til månafossen, gloppedalsura eller andre kjente naturopplevelser i Rogaland

Skrevet

Etter ferien, ja.

Jeg kunne tenke meg å øvd på å ta bilde av personer. Portretter. Enten det er hel- eller halvfigur, head & shoulder eller bare head shots.

Jeg står glatt modell og poserer slik fotografen ønsker så lenge han/hun vil gjøre det samme for meg.

Skrevet
Etter ferien, ja.

Jeg kunne tenke meg å øvd på å ta bilde av personer. Portretter. Enten det er hel- eller halvfigur, head & shoulder eller bare head shots.

Jeg står glatt modell og poserer slik fotografen ønsker så lenge han/hun vil gjøre det samme for meg.

Hadde vært greit med et studio og portrettfotografering ja. Må bare få det i gang

Skrevet
snodig?

pallesen?

hille?

anders?

Er det de som er med eller ville du ha oppmerksomhet fra dem?

Venter i spenning jeg i alle fall, iom at det virker som sn0dig er den som har organisert dette til nå.

I'm in!

Skrevet
Jeg stiller jeg. Blir å ha med meg en kamerat også. Så da blir det 3 seter ledige hos meg vertfall..

2*

Jeg har vel fast okkupert sete hos deg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...